פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיבלתי מדיח כלים פגום עוד באריזה וחברה ניופאן לא מוכנים להחליף אותו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
איזור דרום, מנהלת בשם אתי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר רכשתי מדיח כלים באשקלון ברשת מחסני אלקטרוני טל086744150 ההובלה עצמית, בעוד יומיים הגיע תכנאי הוציא מקרטון ונייר קלקר והתקן. בערב שחזרתי מעבודה ראיתי שכל החלק התחתון של מדיח עקום לגמרה לא בעלי ולא כתנאי לא שמו לב. התקשרתי לחברה ניופאן וביקשתי או להחליף מדיח או להחליף חלק פגום ,מנהלת בשם אתי אמרה שהם יזמינו חלק חדש, עמרתי בסדר גמור והתחלתי לחקות.... המדיח נורא זבהה כולו עקום באמצע המדבח טוב אין מה לעשות . החלק הגיע רק לאחר חצי שנה ( הספקתי כבר ללדת בתקופה הזאת ) סוף סוף התקשרו מניופאן החלק הגיע אני לא המנתי שסוף סוף המטבח שלי יראה יפה. הגיע אותו כתנאי מנסה להרכיב שעתיים לא מצליח אמר שחסר עוד חלק אחר ואותו צריך להזמין , חיכיתי עוד חודש בערך החלק חדש גם לא מתים התכנאי הסביר שמדיח מאוד עקום ושום חלק חדש לא היכנס ( שתבינו המשיח נראה הרבה יותר גרוע ומחואר ממה ש היהי בהתחלה ) ואמר לי שהוא כותב המלצה להחלפת מדיח לחדש יום למחרת המדיח התקלקל לגמרה המקורות נדלקות אך לא פועל. עוד פעם התקשרתי למנהלת אתי ( על יחס ושירות טלפוני אני כבר לא מדברת שמבטיחים לחזור ולא חוזרים) היא אמרה שהם בשום פנים ואופן לא יחליפו שום דבר ואם אני רוצה אני יכולה לתבוע חברה, אני פשוט בהלם לא יודעת מה לעשות נשארתי בלי מדיח ואך זה נירא האסתטי זבהה ואני ממשיחה לשלם על דבר שהוא לא תקין ולא בשימוש. תעזרו לי בבקשה אין לי כבר כוח להלחם איתם , מה צעד הבא ??????
כספי סוג הנזק :
החלפת מדיח כלים לחדש פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה.
בבדיקת טכנאי שלנו נצפתה מכה בגוף המוצר. לאור העובדה שהמוצר לא הובל על ידי חברתנו, נמסר ללקוחה שלצערנו איננו אחראים לכך.
כמו כן, נמצא שיש להחליף כרטיס, אולם מסרבת לכך.
תגובה:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה.
בבדיקת טכנאי שלנו נצפתה מכה בגוף המוצר. לאור העובדה שהמוצר לא הובל על ידי חברתנו, נמסר ללקוחה שלצערנו איננו אחראים לכך.
כמו כן, נמצא שיש להחליף כרטיס, אולם הלקוחה מסרבת לכך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה