פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גועל נפש של שירות ואחריות פשוט לא יאומן נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי טאבלט מניופאן באשדוד וממתי שקניתי היהאיתו בעיות עד שאחרי 3 חודשים מסרתי אותו לתיקון כי כבר זה היה מוגזם ומי אז מעל חודשיים הוא לא חזר מתיקון ואני רק נוסע ומנסה להגיע למישהוא מניופאן ורק מהמעבדה חזרו אלייואמרו שאין חלק מחכים שיגיע מחול.אחרי שהתחלתי לכתוב בדף שלהם חזרו אלי ואותו דבר דיבורים בלי מעשים אמרו שניתן לך החזר כספי.ביקשתי את המוצר אמרו לא רק זיכוי או אותו מוצר והבעיה אין עם מי לדבר בחיים שלי לא ניתקלתי בחברה ובשירות כזה ועוד חשבתי עליהם מספר אחד פשוט מדהים
עלבון.בזבוז זמן נסיעות חוסר יחס סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה.
בשיחתנו הטלפונית עמה מיום 9614 סוכם על החלפת הטאבלט שרכשה לטאבלט מתקדם יותר.
תגובה:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה.
בשיחתנו הטלפונית עמה מיום 9614 סוכם על החלפת הטאבלט שרכשה לטאבלט מתקדם יותר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה