פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלוויזיה PILOT 32" SMART - בעיית קליטה אלחוטית (WIFI) נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
המוצר:
טלוויזיה PILOT 32 SMART LCD - טלוויזיה עם יכולת לגלוש באינטרנט ישירות על גבי המסך (ובעזרת מקלדת אלחוטית). הטלוויזיה מתחברת לרשת האינטרנט בעזרת כבל תקשורת או חיבור אלחוטי WIFI (תכונה שבגינה רכשתי את המכשיר).

הבעיה:
הטלוויזיה (מיועדת לחדר ילדים) לא מצליחה להתחבר לרשת האלחוטית שבבית, אלא אם כן היא נמצאת במרחק קרוב מאד (2-3 מטר) לנתב האלחוטי (ממוקם בסלון). בבית קיימים מגוון מכשירים אלחוטיים, ומיצרנים שונים, שעובדים ללא בעיה וביעילות מול הנתב הקיים. לכאורה יש למסך בעיית איכות קליטה/שידור אלחוטי, שמונעת ממנו לעבוד בתנאים סבירים ומקובלים. כאמור, היכולת של גלישה אלחוטית הייתה דרישה עיקרית בבחירת המסך הנ"ל.





פניתי בתחילה לשירות לקוחות ניופאן (יבואני המוצר), ולאחר בירור טכני הם (03-9535900) אמרו שיבדקו מול שופרסל, המקום בו רכשתי את המוצר. בסופו של בירור נאמר לי טלפונית "זו איכות המוצר, ושלא מדובר במחשב, טאבלט וכד'...." ואין עילה לביטול העסקה.
לא ברור לי מי הגורם האחראי, היבואן (ניופאן) או החנות (שופרסל).
מוצר לא מתאים לצרכים סוג הנזק :
ביטול עסקה והחסרת התשלום פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה