פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ושירות לא אדיב בתקלות חוזרות במכונת הכביסה לאחר שנה מהרכישה.d נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
מכונת הכביסה של הורי כיום בת שנה ו8 חודשים .
בשמונה חודשים האחרונים, הוריי הפנסיונרים "זכו" לכ-6 ביקורח טכנאי, אין ספור טלפונים, שירות לא אדיב הן מצד השירות הטלפוני ובעיקר מחוסר מקצועיות של הטכנאים.
לפני כחודש הגיע טכנאי ופירק את לוח הפלסטיק באמצעות מהלומות פטיש, וכשאימי העירה לו הוא השיב : "גם ככה היא הרוסה, תקנו חדשה"...
באופן לא מפתיע, כפתור ההפעלה נבלע פנימה עכשיו ולא ניתן להפעיל את המכונה. התקלה תוארה היטב טלפונית, אולם הטכנאי לא הגיכ עפ הציוד הנדרש וכבר שבוע הוריי עוד ממתינים שישוב...
כל פניה שלנו לשירות של פרימה לשיפור השירות נתקלנו באטימות, אי רצון של הנציגה להעביר אלינו את המנהל לטיפול ראוי וכו' וכו'
לא די שיש תקלות חוזרות במכשיר, לאחר היותו בן שנה, אלא שאנחנו נתקלים גפ בשירות לא מקצועי בהיבט הטכני וגם לא אדיב.
עד כה, הוריי שילמו 500 ש"ח על ביקורי טכנאי

ביום ראשון האחרון ביקר שוב טכנאי
השירות בצפון של ניופאן ניתן דרך חברת פרימה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר ופיצוי כספי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
ברשות הורי הלקוחה מכונת כביסה מתוצרת "הובר", אשר אינה מיובאת על ידי חברת ניופאן.
הלקוחה הופנתה לקבלת שירות מהיבואן של חברת "הובר".
תגובה:
ברשות הורי הלקוחה מכונת כביסה מתוצרת "הובר", אשר אינה מיובאת על ידי חברת ניופאן.
הלקוחה הופנתה לקבלת שירות מהיבואן של חברת "הובר".
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה