פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלוויזיה תקולה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב-15/5/14 קנינו טלוויזיה מחברת גרונדיג ב-"מחסני חשמל". כבר בהתחלה שמנו לב שהטלוויזיה נדלקת באיטיות יחסית, והמעבר בין הערוצים גם איטי. חשבנו שזה מאפיין המוצר. בהמשך הטלוויזיה התחילה להידלק ולכבות מעצמה. פנינו לשירות הטכני ב-24/6 (חודש ו-9 ימים אחרי קניית המוצר – חברת ניו פאן) והגיע טכנאי אשר הסביר שבצורה ברורה התנהגות הטלוויזיה לא תקינה מכל הבחינות. למעשה הטלוויזיה מקולקלת מהרגע שקיבלנו אותה ולא ידענו לזהות את זה עד שהתקלה החמירה. מכיוון שעבר מעט יותר מחודש מקניית הטלוויזיה, סירבו להחליפה בטלוויזיה חדשה והתעקשו לתקנה. אחרי דיונים וויכוחים בטלפון לקחו את הטלוויזיה ל-"תיקון". החזירו אותה ללא כל תיקון! אחרי בדיקה של טכנאי בכיר כל מה שהיה צריך לעשות זה "ללחוץ על כפתור" ולשנות את הגדרת הTIMER. כלומר, אנחנו דבילים שלא יודעים לתפעל טלוויזיה וזהו. עם החזרת הטלוויזיה, כמובן, שום דבר לא השתנה והיא עדיין איטית מהמצופה ועדיין נדלקת ונכבית לבד. שוב אותו סיפור, שוב לקחו אותה לתיקון, והפעם החליפו כרטיס ראשי וספק כוח, לא פחות ולא יותר. עכשיו היא עובדת כמו שצריך.
אנחנו שילמנו על מכשיר חדש שצריך להיות תקין, וקיבלנו טלוויזה מקולקלת ישר מהקרטון. עצם העובדה שהבנו שמדובר בתקלה מעט אחרי חודש לא מבטלת את העובדה שהתקלה היתה קיימת מההתחלה. הם מסתתרים מאחורי תירוצים בשביל לא לעמוד מאחורי המחויבות שלהם. כעת יש לנו טלוויזיה משופצת במקום טלוויזיה תקינה.
לא די בכך, השירות שקיבלנו במענה הטלפוני מתחת לכל ביקורת. התייבשנו בטלפון בהמתנות אין סוף, כל פעם לדבר עם עוד סוכן ועוד סוכן שלא מבין על מה הוא מדבר, מבטיחים שיחזרו אלינו ולא חוזרים, ושוב ושוב. כל פעם להגיע לבן אדם שמבין על מה מדובר היה סיוט, ובכל מקרה לא נתנו פתרון אלא רק התחמקויות.
אנחנו לא מרוצים, בלשון המעטה, מהשירות שקיבלנו ומהתוצאה של הטיפול שלהם. אנחנו דורשים שיתנו לנו טלוויזיה חדשה ותקינה, כפי ששילמנו, ולא טלוויזיה משופצת, כפי שיש לנו כעת. לחילופין, שיחזירו לנו את הכסף ונשמח לקנות מוצר מחברה אחרת. המסקנה הברורה היא שבעתיד אנחנו לא מתכוונים לקנות שום מוצר שבטיפולם (חברת ניו פאן)! המענה שלהם לוקה וחסרה, לא מקצועית ברמה הטכנית ולא ברמת השירות לקוחות. אין אנו מתכוונים לתת את כספנו לחברה שלא יודעת לכבד את האחריות והמחויבות שלה כלפי המוצרים שלה. למכור מוצרים לקויים ולתקן אותם לפי הצורך אחרי זה זו שיטה שלא מקובלת עלינו.

אנונו נשמח לעזרתכם בטיפול הבעיה למול חברת ניו פאן אשר נותנת אחריות לטלוויזיה שלנו.

תודה,

אוריאל.
כספי סוג הנזק :
טלוויזיה חדשה או החזרת הכסף. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 23914 התנצלנו בפניו על השתלשלות האירועים.
כמו כן, נמסר לו שבמידה ותחול תקלה נוספת במסך תוך 3 חודשים, שתאושר על ידי טכנאי של חברתנו, נשמח להחליף את המסך.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 23914 התנצלנו בפניו על השתלשלות האירועים.
כמו כן, נמסר לו שבמידה ותחול תקלה נוספת במסך תוך 3 חודשים, שתאושר על ידי טכנאי של חברתנו, נשמח להחליף את המסך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה