פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי במועד, שירות שניתן רק פעמיים בשבוע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/7/2015 רכשתי מחברת ניופאן מכונת כביסה חדשה מתוצרת אינדסיט מדגם IWDE 7125 בעסקה טלפונית. המכונה סופקה לביתי ב-20/7/2015 כמצופה. באותו יום פנינו לחברת אלרם, הנותנת שירות מטעם ניופאן באיזור ירושלים, על מנת לתאם התקנה. יש לציין כחברת אלרם סירבה לטעם טכנאי לפני הספקת המכונה בפועל ובכך האירכה את זמן ההמתנה הסביר.

ביקור הטכנאי נקבע ליום רביעי, 22/7/2015 בין 13:00 ל-16:00.
מאחר והטכנאי לא הגיע במועד הנ"ל, יצרנו קשר עם מוקד שירות הלקוחות של חברת אלרם שם נאמר לנו כי המוקדנית עשתה טעות בקביעת מועד במערכת והטכנאי כלל לא הוזמן למועד שתוקשר מולינו.

חברת אלרם לא הציעה פתרון הולם לבעיה והציעה לתאם מועד חדש לא לפני יום ראשון, 26/7/2015, שזה איחור של הרבה מעל ל-4 שעות, אשר נקבע כאיחור מקסימלי לפי "חוק הטכנאים" וכן פרק זמן בלתי סביר של המתנה לביקור.
הנני עומד כרגע חסר אונים כלקוח של חברת ניופאן שרכש מוצר הנדרש לשימוש מיידי אך כרגע אני נאלץ להסתכל על המוצר נשאר באריזתו לפרק זמן לא ידוע.

אבקש מחברת ניופאן למצוא פתרון להתקנת מכונת הכביסה בהקדם.
כמו כן, אבקש מחברת ניופאן לפעול לפיצויינו כפי שנקבע ב"חוק הטכנאים" ע"י נציג ניופאן חברת אלרם.
פיצוי של 600 ש"ח לפפי חוק טכנאים, אספקת שירות בהקדם פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
המוצר שרכש הותקן על ידי טכנאי של חברתנו, וניתן לו פיצוי מתוקף "חוק הטכנאים".
תגובה:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
המוצר שרכש הותקן על ידי טכנאי של חברתנו, וניתן לו פיצוי מתוקף "חוק הטכנאים".
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה