פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יש לי אחריות מטעם חברת ניו פאן בעבור מכונת כביסה ולא מוכנים לכבד את האחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נצרת עלית כתובת:
תיאור הבעיה:
הסיפור הוא כזה :
בתאריך 28/11/13 הזמנתי מכונת כביסה מסוג HAIR מאתר GETIT.CO.IL.
הגיע אליי לבית מכונת כביסה חדשה בשקיות ולאחר מס ימים הגיע המתקין , שפתח את העטיפה ראינו שהמכונה מפוצצת (הרוסה)-אמר שאצור קשר עם ניופאן (האחריות של ניופאן )
לאחר שיצרתי עם ניופאן וביקשתי לבטל , אמרו לי לבחור מכונה אחרת מהאתר שלהם בסכום דומה משום שHAIR לא קיים יותר במחסנים שלהם
בחרתי מכונה דומה מסוג CROWN ,המכונה הגיעה כנ"ל חדשה והמתקין הגיעה לאחר מס ימים והכל בא על מקומו בשלום
נציג מטעם אל כל סחר אלקטרוניקה התקשר לאחר מס ימים ואמר שאם אני מעוניין באחריות מורחבת (כלומר אחריות במקום לשנה ,אחריות 1 +3 שנים נוספות )רק שאם אזמין טכנאי לאחר שנה אצטרך להשתתף בעלות הגעת הטכנאי ב199 שח ,הסכמתי וחייבו אותי דרך הויזה . בתשלום נוסף .
-יש לציין שלא שלחו שום מכתב אחריות נוסף !
עד כאן ההסטוריה !

שבוע שעבר התקשרתי לניו פאן לשם קבלת שירות משום שהמכונה מרעישה בסחיטה , והנציגה מייד האשימה אותי בכך שאני גרמתי לנזק ,וניסתה למכור לי מסנן למכונת כביסה כחלק ההגעה של הטכנאי וכן אמרה שאצטרך לשלם בעבור החלפת גומי במידה ויצטרך . השיחה הסתיימה בבקשה לשליחה טכנאי ובכך שאני לא מוכן לשלם בעבור מה שמעבר ל199 שח , משום שיש לי אחריות !
הנציגה שהחברה שבעבר עבדה עם ניופאן כבר לא עובדת וכרגע חברה אחרת ולכן לא הגיוני שהם יתקנו מכונה שחברה אחרת קיבלה על כך כסף !
פניתי לחברת GETIT (אל כל סחר אלקטורני בע"מ) אמרו שיטפלו מייד והם לא יכולים לשלוח אחריות מורחבת משום שזה משהו פנימי בינהם לבין ניופאן ,
שלחתי לניו פאן חשבונית בעבור הקנייה וכן אחריות שקיימת ,אך אין לי אסמתכא מטעמם על אחריות מורחבת משום שמעולם לא שלחו לי והם מתעלמים מדרישתי לשליחת אסמכאת שכזו
לעיניינו -אני מעונין בתיקון המכונה , וכעת אל -כל סחר אלקטורניקה אומרים שניו פאן אמורה לתקן , בעוד ניופאן (החברה החדשה תחת מותג ניופאן ) לא מוכנים לתקן וכן המידע בעבור כל הנ"ל בכלל לא קיים משום שהחברה הקודמת לא העבירה את המידע בעבור הלקוחות .
מה לעשות ?
האם ניתן לתבוע ?
האם יש מצב שהם יתקנו את המכונה ללא עלות כפי שהבטיחו לי וכן גבו ממני כסף על כך (יש לי אסמכתא דרך הויזה על כך )
תודה
יהונתן
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
מכונת הכביסה טופלה היום על ידי טכנאי של חברתנו, ומתוקף תעודת האחריות שברשותו, לפיה נגבה סך של 199 ש"ח עבור ביקור הטכנאי.
תגובה:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
מכונת הכביסה טופלה היום על ידי טכנאי של חברתנו, ומתוקף תעודת האחריות שברשותו, לפיה נגבה סך של 199 ש"ח עבור ביקור הטכנאי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה