פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בקבלת המוצר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שדרות גיבורי ישראל 7, נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון בתאריך 2.8.15 רכשתי תנור משולב כיריים בחנות א.א.א. המרכז לעודפי חשמל בנתניה. רק ביום רביעי ה-5.8.15 פנו אליי מחברת ההובלה לתאם הגעת המוצר. תיאמו ליום ראשון 9.2.15 וכששאלתי מה הטווח שעות כדי להערך בהתאם אמרו שישלחו לי הודעה ביום שישי 7.8.15. ואם לא אוכל בזמן זה שאלתי, נאמר לי להתקשר ביום ראשון 9.8.15 בבוקר לבטל. טווח הזמן שקיבלתי לא התאים לי וביום ראשון 9.8.15 התקשרתי לבטל לאותו יום. שאלתי מה המשך הטיפול ונאמר לי שיצרו איתי קשר מחדש. ביום שני 10.8.15 יצרו קשר ותיאמו ליום רביעי 12.8.15 קיבלתי הודעה יום לפני לטווח שעות 15:10-17:10. איזה מן שרות זה?
זה דרש ממני לצאת לפני הזמן מהעבודה וכך היה. בטווח שעות אלו לא הגיע המוצר וגם לא התקשרו להודיע. בשעה כזאת כבר אין עם מי לדבר. שעתיים של עצבים. החנות התנערה מאחריות, לא במילים מפורשות אבל בחוסר מענה לטלפון בכל מהלך השבועיים. ואם ענו, שאלו מי מכר לי ואמרו שהוא יחזור אליי ולא חזר. באותו ערב, התקשרתי לחנות למרות שהחברת הובלה היא של "ניופאן" והמוכר בחנות צחק ואמר: "אה הובלה הם תמיד מאחרים, הם יגיעו, אל תדאגי.." סיימתי איתו את השיחה באופטימיות שזה השרות פה בארץ ואין מה לעשות. וכמו שאמרתי, לא הגיעו.
היום, יום חמישי 13.8.15 צלצלתי בבוקר לחברת ההובלות של "ניופאן" (סלע מסחר ולוגיסטיקה בע"מ) בזעם ודרישה להסבר של מה שקרה אתמול. דרשתי שהמוצר (תנור משולב כיריים) יגיע אליי היום ב 17:30 ואם לא אני מבטלת את העיסקה. כי זה עבר כל גבול של רוגע. במקביל דיברתי גם עם "ניופאן" וסיפרתי להם על עוגמת הנפש ועל השרות הגרוע. וגם אותם ואת החנות יידעתי על ביטול העיסקה אם המוצר לא יגיע היום. קרוב לשבועיים לוקח לקבל מוצר ששולם 2/3 במזומן במעמד הקניה.
והיום המוצר הגיע ב-17:30? לא. עצבים וניסיון להשיג את הסוכן בחנות לאחר שדיברתי איתו היום והבטיח שיפצה וכו'..
בשעה 18:45 קיבלתי טלפון מההובלה : "אני בנתניה, עוד מעט מגיע..."
המינימום שאפשר זה להודיע על איחור!! הרי עבר לי בראש שלא יגיעו... ביטול עיסקה... פרוצדורה. הגיע המוצר. אבל עברתי כ"כ הרבה שאני לא מרגישה שמחה.
לסיכום: שרות גרוע משלושת החברות: החנות- "א.א.א. המרכז לעודפי חשמל", נותנת השרות- "ניופאן" וחברת ההובלה- " סלע מסחר ולוגיסטיקה בע"מ"
מריחה של קבלת המוצר ורק כשנוח להם, אי הגעה בזמן שניקבע, אי הודעה.
בזבוז זמן סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה