פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בגין תנור מקולקל נושא התלונה:
לוינזון מיטל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2014 רכשתי תנור פיילוט בסופרסל סניף גלילות וקיבלתי אחריות למשך שנה כמקובל.
לפני מס' חודשים התקלקלה נורה ומכאן התחיל מסע של סחבת וטירטור תוך התעלמות ממני, הצרכן ומהשירות שמגיע לי במסגרת האחריות.
פניתי לניופאן, נותנת השירות (אחריות) והם הפנו אותי לגלאור שמבחינתי אין עוד חברה שנותנת יחס מחפיר ומזעזע שגובל בחוסר שירות וחוסר מקצועיות, כמו גלאור הנ"ל.
הטכנאי שהגיע מטעמם החליף את הנורה ואז הסתבר שהיא אינה מתאימה, הלך וחזר אחרי זמן מה, גבה 190 שקלים עבור הנורה ובאותו זמן התנור הפסיק לפעול!!! שוב התקשרתי לגלאור ואחרי פניות חוזרות ונשנות ממני, תחנונים וטלפונים אין ספור, שלחו טכנאי שטען שגוף החימום ניזוק ויש לקחת אותו ולהחליפו באחר. הטכנאי נעלם ושוב חזרנו לסחבת ולטירטור,שנמשכו מס' חודשים. כל הפארסה הזאת על גבול חוסר השירות והיחס המזלזל /המעליב. לא עזרו עשרות פניותיי, בגלאור לא מצאו לנכון לטפל בי ובפנייתי ומבחינתם זה בסדר גמור שבית עם כמה וכמה נפשות בתוכו, יתנהל ללא תנור!
לבסוף, מישהו שעה לתחנוניי, קבע איתי ליום חמישי ה- 19/11/15 אולם ראה זה פלא - אף טכנאי לא הגיע ואף אחד לא הרים טלפון!!!!
אגב, עד שתפסתי את גלאור, הם מתחמקים מלענות (כשכבר עונים לי). אני מרגיש את הזילזול ורק חבל לי שחברה מוכרת ומכובדת כמו ניופאן מרשה לעצמה להתנהל בצורה פוגענית ומזלזלת שכזו, כלפי לקוחותיה.
זה גובל בשערוריה שאין כדוגמתה ועד לרגע זה, אני עם תנור שאינו מתפקד ועדיין, לא מקבל מענה או הסבר שיניחו את הדעת.
עד מתי????
לאור כל המפורט לעיל ומאחר ואיני רואה מוצא אחר, אני שוקל להגיש תביעה משפטית כנגד ניופאן וגלאור.
אנא עזרתכם והתערבותכם הדחופה!
עלבון + כספי סוג הנזק :
טיפול מקיף בבעיה/הנפקת תנור חדש פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה