פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מזכים את החשבון בפועל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רוזנסקי 14 ראשלצ כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אג״נ שלום רב,
לאחר עוגמת נפש שנגרמה לי עקב רכישת מוצר פגום הוחלט לזכות אותי,
ב-18/5/16 ביצעה נציגת ניופאן נורית שרוני ביטול עסקה על סך 300 ש״ח אך בפועל לא זיכתה את חשבוני,
אתמול 6/6/16 התבצעה שיחת וועידה עם חברת האשראי לאומי קארד ונציגת ניופאן ששמה נטלי במחלקת הזמנות/ מכירות,
הבהירה לה נציגת חברת האשראי שהכסף לא הועבר ללקוח ושהזיכוי לא בוצע בפועל, ובנוסף לא העברתם לחברת הסליקה גמא שמולה אתם עובדים את הזיכוי.
תגובתה של נטלי היא שמחלקת הנהלת חשבונות תחזור אליי.
מצרף מסמכים רלוונטיים קבלה על הרכישה, טופס שליחת מוצר למעבדה וטופס על ביטל עסקה.
זאת הפעם השניה שאני מבצע ביטול עסקה בבית העסק שלהם והכסף לא נכנס לחשבון רק לאחר פניות רבות ונשנות.
הטיפול בנושא אורך זמן רב מדי וזה עברה על החוק, אודה אם תשיבו לי בהקדם .
אלעד דיין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר. כספי במיידי לחשבון הבנק ופיצוי על עוגמת נפש. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח.
כרטיס האשראי שבבעלות הלקוח זוכה על ידנו ביום 8616.
תגובה:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח.
כרטיס האשראי שבבעלות הלקוח זוכה על ידנו ביום 8616.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה