פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה חדשה שהתקלקלה ואין עם מי לדבר נושא התלונה:
אביזדיד איציק שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלויזיה חדשההה 55 אינצ של פיילוט כעבור 19 יום נשרף המסך צלצלתי לשרות של ניופאן (אלקטרו פרו)נתקלתי בנציגי שרות אטומים ואדישים לבסוף כעבור כמה ימים הגיע בזמן טכנאי ואמר לי שצריך לרכוש מימנו מגן ברקים. אמרתי לו אין בעיה ושילמתי 180 שקל הטכנאי הלך ואמר יצרו איתך קשר כעבור סחבת של חודש!!!!!!!!!!!!!! ועשרה ימים הגיע סוף סוף הטלויזיה (החדשה בקרטון סגור)יש לצין שלא הייתי בבית בגלל העבודה שחזרתי הביתה ראיתי שהטלויזיה בחלק התחלון מלאה שריטות כאילו גררו אותה על הרצפה מה שאותר שזה לא טלויזיה חדשה זה משומש!!!!! לא התלוננתי וכעבור יומיים נשרף!!!!! המסך שוב נכון להיום כעבור שבוע בלי טלויזיה אין עם מי לדבר זה השרות המגעיל של החברת (((((((((ניופאן)))))))))
עוגמת נפש סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו עמו שמחנו לתאם עמו מועד להחלפת המסך.
תגובה:
אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו עמו שמחנו לתאם עמו מועד להחלפת המסך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה