פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה משולבת INDESIT נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏פברואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב02/02/2017 קבלתי הדרכה למכונת כביסה חדשה על ידי טכנאי של חברת ניופאן,
ב 10/02/2017 מכונת כביסה הפסיקה לעבוד, באותו היום הגיע טכנאי אך לא הצליח לפתור הבעיה, בשירות לקוחות הבטיחו שיעבירו את הבקשה למנהל הטכני שיחזיר תשובה תוך 48 שעות.
בקשתי שיחזור אלי בהקדם האפשרי כי כל הבית כביסה לא נקייה.
כשהתקשרתי ביום ראשון- ענו לי ש"הוא יחזור אליך", אך אין מה לעשות, תמתיני.....
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכונת כביסה לחדשה, כי הספיקה לעבוד בקושי 5 כביסות פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפניית הלקוחה.
מבירור שערכנו מולה, מסרה לנו שביטלה את העסקה זה מכבר מול החנות.
תגובה:
אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפניית הלקוחה.
מבירור שערכנו מולה, מסרה לנו שביטלה את העסקה זה מכבר מול החנות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה