|
|
|
|
|
|
אי עמידה בהתחייבות וחיוב |
נושא התלונה: |
יום רביעי 16 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במחצית אוגוסט רכשתי מכשיר מניופן באמצעות סקאל. חוייבתי מיידית ואז הודיעו לי כי המכשיר איננו במלאי למרות הפרסום והמכירה. שוכנעתי להוסיף כסף ולקבל מכשיר אחר. שוב חוייבתי מידית ושוב אין המכשיר במלאי למרות ששכנעוני לקבלו.
לא היה מוצר חליפי וביטלו לי העיסקה. סירבו לבטל החיוב או להחזיר הכסף. הודיעוני כי אזוכה בחודש הבא. כלומר אני הלקוח הקטן מממו את ניופן למשך חודש. זו לדעתי הפרת חוזה וניצול עמדת כוח של חברה גדולה מול לקוח קטן.
|
כספי |
סוג הנזק : |
התייחסות ללקוח ומטן מענה מספק במקום התימקויות וניצ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
יעל ברשי |
שם ותפקיד: |
אנו מצטערים על האי הנעימות שנגרמה ללקוח.
בסיכום עם הלקוח, הוחלט לבטל לו את העיסקה.
ב-30.08 הפקנו תעודת זיכוי.
חשבונו של הלקוח יזוכה במועד שבו מתבצע חיוב של כרטיס האשראי שברשותו.
נשמל לעמוד לרשותו בכל עת. |
תגובה: |
ביטול עסקה והשבת כספו. |
פתרון: |
|
|
|