טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אנו מצטערים ללמוד על השתלשלות האירועים המתוארת בפנייתו של הלקוח, וצר לנו על חוסר הנוחות שנגרמה לו. לאור בקשתו של הלקוח לשידרוג המוצר נמסרה לו הצעת מחיר הכוללת את הפרשי המחירים בין שני המוצרים נכון להיום. כלומר, הלקוח רכש את המוצר לפני כשנה במחיר של 7,900 ש"ח, ומחיר המוצר כיום הנו כ-5,500 ש"ח. |
תגובה: |
הענקנו ללקוח שלוש שנות אחריות, מיום פתיחת המוצר על ידי טכנאי מטעמנו. |
פתרון: |
|
|