טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אנו מתנצלים על השתשלות האירועים המתוארת בפנייתה של הלקוחה, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לה.
אנו מאמינים בשיפור עצמי וחתירה למצוינות, ולכן הצבנו לעצמנו סטנדרטים גבוהים לייעול השירות הניתן על ידנו.
חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו. לכן, העברנו את הערותיה של הלקוחה, לקבלת תשומת הלב הראויה והפקת לקחים.
|
תגובה: |
כחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, החלטנו להעניק ללקוחה שי מחברתנו, להנאתה, ולהנאת בני ביתה. |
פתרון: |
|
|