טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אנו מצטערים ללמוד על הקלקול שחל במוצר שברשות הלקוח, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לו כתוצאה מכך.
ברשות הלקוח מוצר איכותי ומוביל מבית ניופאן. רכישת מוצר מבית ניופאן, מלווה במתן אחריות רחבה הכוללת מתן שירות מהיר, זמין ואיכותי.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו מפעילים מערך שירות, אשר פועל לתיקון כל תקלה במקצועיות ובאדיבות.
|
תגובה: |
בחנו בקפידה את פרטי פנייתו של הלקוח, וכחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, החלטנו לתקן את המוצר, ולהחליף את הכרטיס הדיגיטלי במכונת הכביסה, ללא כל תשלום מצדו. |
פתרון: |
|
|