טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אנו מצטערים ללמוד על השתלשלות האירועים המתוארת בפנייתו של הלקוח, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לו כתוצאה מכך.
אנו מבינים את אכזבתו, ומתנצלים על כך שלא עמדנו בציפיותיו.
חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו. |
תגובה: |
כחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, החלטנו להעניק ללקוח שי מחברתנו, להנאתו ולהנאת בני ביתו.
|
פתרון: |
|
|