טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
המוצר שברשות הלקוח הותקן על ידי טכנאי מטעמנו ביום 14/6/07.
לאחר כ-4 חודשים, נתקבלה בחברתנו פניית הלקוח בעניין סדק/שבר במסך. בביקור טכנאי מטעמנו, נצפו שבר במסך ובליטה במסגרת הקדמית והאחורית של המוצר, אשר נוצרו ככל הנראה עקב מכה/חבטה.
כידוע, האחריות למגוון המוצרים אינה חלה במקרה זה. מניסיוננו המקצועי עולה כי לא קיימת כל סבירות שיחול שבר במסך כתוצאה "מתקלה ביצור", כפי שציינו הלקוחות בפנייתם לחברתנו. |
תגובה: |
חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו.
כחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, סיפקנו ללקוחות LCD חלופית בגודל "32ללא כל תשלום מצדם, בכדי שתשמש אותם במהלך תקופה זו, ועד לקבלת החלטתם.
אנו מבינים את תחושתם, ולאור פנייתם לחברתנו, הצענו להם לרכוש מכשיר חדש מבית ניופאן, במחיר אטרקטיבי. |
פתרון: |
|
|