פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ונשנות במכשיר LCD, ללא קבלת מענה מתאים מהחברה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 26.2.06 קבלתי מכשיר LCD מדגם מרנץ LC4050EX שרכשתי מחברת ניופאן במסגרת קבוצת בנק הפועלים. המחיר ששילמתי כפי שמופיע בחשבונית -.12,935 ₪.
לאחר שקיבלתי את המוצר הוא התקלקל מספר פעמים ( כל חצי שנה בערך) ולאחר שהתלוננתי על כך, הובטח לי שלאחר התיקון אהיה מרוצה, ובמידה ששוב יתקלקל - יוחלף המכשיר. כפי שחששתי הוא שוב התקלקל, ומנהלת מעבדה בשם נטלי בלילטי, טענה שלא ניתן לתקנו והוא מושבת. לאור זאת הוצע לי לבחור חלופה כי מכשיר כזה כבר לא קיים .
לאחר שבדקתי את האפשרויות ואיכותן בחרתי בטושיבה LCD דגם 42X3500 ( וזאת גם בהמלצת אנשי מקצוע בחברת ניופאן ).
חזרתי עם תשובה זאת לנטלי . בתגובה הוצע לי על ידה שתי אפשרויות:
א.לקבל במקום, מכשיר תוצרת HAIER דגם L42A9AA1 - שאותו שללתי מאחר ותוצרת זו לא מוכרת מספיק והומלץ לי לא לקחתו ( מפי אנשי מכירות בחנויות המשוקות את חברת ניופאן - שעשו בירור גם עם אנשי חברת ניופאן בנוכחותי).
ב.לקבל את הטושיבה 42X3500 בתוספת של -.5,000 ₪. כלומר שאשלם בפועל כ- 18,000 ש"ח, על מכשיר שאפשר לרכוש בחנויות שמייצגות את החברה, בסכום של כ -.12,000 ₪ .גם אם לשיטתם מצמידים את הסכום ששולם למכשיר ( שגם לא קיים יותר), ובאותה מידה מדוע לא למדד המחירים לצרכן?
וזאת בנוסף לעוגמת נפש שנגרמה לי ולמשפחתי, ובזבוז ימי עבודה בהמתנה בבית לבואו של הטכנאי ללקיחת המכשיר למעבדה וגם להחזרתו אלי, מה שהתרחש מספר פעמים, ואת זאת לא כללתי בין העלויות שלי.
בהמשך לפנייתי זו פנו אליי מחב' ניופאן טלפונית ו"בישרו" לי שבדקו את תלונתי
ומוכנים לבוא לקראתי ב 550-ש"ח, כלומר שהשתתפותי בהחלפה היא 4,450ש"ח.
בדין ודברים שהיה בינינו דרשתי שבמידה ולא מוכנים לספק את דגם הטושיבה שבחרתי ללא תוספת, שיחזירו לי את כל כספי חזרה. כתגובה ענו לי במייל (!!!!)שהם מציעים לי לתקן את המכשיר - שבעצם אמרו לפני כן שלא ניתן לתקנו!! פתרון שאינו מקובל עליי עקב התקלות החוזרות ונשנות של המכשיר.
כספי, עוגמת נפש, סוג הנזק :
מאחר שהחברה לא מוכנה לספק את המכשיר החדש שבחרתי לא כל תוספת תשלום, שיחזירו לי את כספי בחזרה ובכך נסיים את ההתקשרות ביננו. לא יתכן זלזול שכזה בלקוח. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
טלוויזיית ה-LCD שברשות הלקוח, הנה מוצר איכותי ומוביל. כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית. ברצוני לציין, שעם רכישת טלוויזיית ה-LCD מבית ניופאן, הענקנו ללקוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
תגובה:
בשיחתו הטלפונית של הלקוח מיום 13/1/08 עם הילה גואטה, מנהלת תחום מסכים, הוצעו לו מס' חלופות לבחירתו. הלקוח בחר בחלופת תיקון המוצר, מתוקף האחריות המורחבת למוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה