פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ושקרי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.12.07 רכשתי מסך LCD תוצרת חברת פיילוט.תיאמתי התקנה עם חברת א.ר. אלקטרוניקה ( נותנת שירות ניופאן בחיפה) אך התמונה לא היתה ברורה, הטכנאי אמר לי כי הבעיה היא של הוט. תיאמתי עם הוט אך הם טענו כי הבעיה במסך. פניתי שוב אל א.ר. אלקטרוניקה וסיפרתי להם את מה שנאמר לי והם ענו " נשלח טכנאי בכיר", בתאום עם הטכנאי הגיע גם נציג של הוט ואז הודה הטכנאי של א.ר אלקטרוניקה כי " זו התמונה ואין מה לעשות".
פניתי אל חברת ניופאן ישירות וסיפרתי להם על המקרה וביקשתי לבטל את העסקה כמחויב בחוק אך מנהלת המותג של PILOT -אושרה ביקשה ממני "הזדמנות אחרונה" והבטיחה שיגיע שוב נציג של א.ר. אלקטרוניקה.
בו זמנית ביקשתי לבטל את העסקה ולכן פניתי אל א.ר אלקטרוניקה וביקשתי לתאם פירוק מתקן לקיר אותו רכשתי והם טענו כי המתקן עלה 99 ש"ח למרות שיש לי הקלטה בה נאמר כי המתקן עולה 200 ש"ח.
ביינתיים הגיע "הנציג הבכיר" של א.ר. אלקטרוניקה היה בדיוק 2 דקות אמר "אין לי מה לעשות זה מסך זול וזהו"-במילים האלו בדיוק, חמש דקות אח"כ הגיע טכנאי של הוט ולאחר שעה של עבודה שיפר פלאים את התמונה בעזרת תיכנות מחדש של המסך.
סיפרתי לאושרת מנהלת המותג שאפילו לא טרחה לחזור אלי או לבצע מעקב של נותנת שירות את המקרה הכולל שקרים וחוסר מקצועיות והיא החליטה להתעלם ולצדד בא.ר אלקטרוניקה.
כספי, עוגמת נפש סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח, התנצלנו על חוסר הנוחות שנגרמה לו, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתו.
טלוויזיית ה-LCD שברשותו, הנה מוצר איכותי ומוביל.
ברצוני לציין, שעם רכישת טלוויזיית ה-LCD מבית ניופאן, הענקנו לך אחריות רחבה, בכדי להבטיח לך הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
תגובה:
בנוסף, סוכם שיערוך בדיקה נוספת יחד עם מכשיר DVD, ובמקרה הצורך, נתאם עבורו מועד לבדיקת טכנאי בשנית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה