פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונות 27971, 28056 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הפתרון בתגובת ניפאן לא בכוון של מה שהצגתי בתלונתי ואין לראות בכך מענה לתלונתי אלא נסיון להראות שישנה התייחסות מצידם ללקוח .
לקרוא שוב את הפתרון שהצגתי בתלונתי הקודמת ולענות אך ורק לכתוב שם ללא התחמקות בשיטות שונות פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
התייחסותנו לפנייתו של הלקוח, נמסרה לו בשיחתנו הטלפונית עמו מיום 6/2/08. תגובה:
התייחסותנו לפנייתו של הלקוח, נמסרה לו בשיחתנו הטלפונית עמו מיום 6/2/08. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה