|
|
|
|
|
|
המשך לתלונות 27971, 28056 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הפתרון בתגובת ניפאן לא בכוון של מה שהצגתי בתלונתי ואין לראות בכך מענה לתלונתי אלא נסיון להראות שישנה התייחסות מצידם ללקוח .
|
לקרוא שוב את הפתרון שהצגתי בתלונתי הקודמת ולענות אך ורק לכתוב שם ללא התחמקות בשיטות שונות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
התייחסותנו לפנייתו של הלקוח, נמסרה לו בשיחתנו הטלפונית עמו מיום 6/2/08. |
תגובה: |
התייחסותנו לפנייתו של הלקוח, נמסרה לו בשיחתנו הטלפונית עמו מיום 6/2/08. |
פתרון: |
|
|
|