פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות -אי עמידה בהתחייבות נושא התלונה:
ראובני בן שם/כינוי:
‏יום שני ‏28 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף ינואר השנה רכשנו טלויזית פלזמה מתצוגה מרשת א.ל.מ (חוצחות המפרץ-חיפה), עם שנה אחריות.
בעת ההתקנה ע"י טכנאי ניופאן, הפנו את תשומת ליבנו כי ישנם פיקסלים רבים שרופים (עשרות נק' לבנות על כל המסך).

יצרנו קשר עם אודליה, מנהלת שרות בניופאן, שהבטיחה כי תחליף את הטלויזיה בחדשה תוך שבועיים.
אחרי חודש יצרנו קשר שוב והפעם אותה אודליה התנערה מהבטחתה בכמה טענות: הטלויזיה מתצוגה והיא גילתה זאת רק עכשיו, אין דגמים כאלה יותר (למרות שניתן לקנות את המכשיר בכ-20 חנויות שונות בזאפ...), ניתן לשדרג בתוספת מחיר וכו'

יש לציין כי אין אנו מעוניינים בתיקון שהוצע-שהרי המכשיר כלל לא עבד אצלנו, עוד ביום ההתקנה הוכרזה כתקולה ולא ניתן לעלות על הדעת תיקון של מכשיר שזה עתה נרכש והיה תקין בעת רכישתו.
לסיכומו של עניין, התחלנו במסע פינג-פונג המוכר כ"כ לרעה בין רשת א.ל.מ לניופאן: אודליה טוענת שיש לנסות לפתור מול אלמ והם טוענים שזה בכלל מול היבואן ונותן השירות....

נשמח מאוד אם תעזרו- נראה כאילו לא יהיה לזה "סוף"...

בתודה, משפחת ראובני
נצרת-עילית.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר בחדש פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתה.
מסך הפלזמה שברשות הלקוחה, הנו מוצר איכותי ומוביל.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
תגובה:
הוצעו ללקוחה מס' חלופות לבחירתה :
* תיקון המוצר מתוקף תעודת האחריות.
* החלפת מסך הפלזמה שברשותה, במסך פלזמה אחר מתצוגה.
* שידרוג למסך LCD מבית ניופאן, בתוספת הפרשי מחיר.
* החזרת המוצר למלאי חברתנו, וקבלת זיכוי לרכישה חוזרת ברשת "א.ל.מ."
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה