פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מאוד!!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
פירסמתי תלונה לפני כחודש בנוגע למותג pilot. שוחחתי עם נציגה מניופאן שלא התעניינה בי אלא בלסיים את הפרשה. היא לא התייחסה לטענות ולמקרה.
שלחה לי ארוחה זוגית וחשבה שסיימה את המקרה.
אז לפי דעתי זו בושה וחרפה לא הציעו שום פיתרון,שום רעיון בושה!!!!
עלבון סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
בעקבות פנייתו הקודמת של הלקוח, סוכם עמו כי יערוך בדיקה נוספת יחד עם מכשיר DVD, ובמקרה הצורך, נתאם עבורו מועד לבדיקת טכנאי בשנית. תגובה:
עם קבלת פנייתו הנוספת של הלקוח, ביקשנו לתאם עמו מועד לבדיקת המוצר, באמצעות טכנאי בכיר של חברתנו, אולם הלקוח סירב לכך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה