פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות שקרי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
זוהי הפעם השלישית שאני מתלונן על חברת ניופאן ונותנת השירות שלה בצפון א.ר אלקטרוניקה. השירות שקרי לא מקצועי ודרך הטיפול של הנציגה בבעיה חובבנית ואין בה עזר.
תגובת ניופאן כי רצו לשלוח נציג בכיר הינה שקרית, היו כבר 2 "נציגים בכירים" שלא היו מצוידים בידע בסיסי מינימלי לטיפול בתקלה.
אני מאוכזב עד מאוד מחברת ניופאן ומקוה שמנהליה הבכירים מיודעים לביזיון הן לנותנת השירות א.ר אלקטרוניקה וכן לטיפול הנציגה בבעיה.
בזמן כתיבת שורות אלו עדיין סובל אני ממוצר תקול ללא מענה הולם!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
בעקבות פנייתו הקודמת של הלקוח, סוכם עמו כי יערוך בדיקה נוספת יחד עם מכשיר DVD, ובמקרה הצורך, נתאם עבורו מועד לבדיקת טכנאי בשנית.
תגובה:
עם קבלת פנייתו הקודמת של הלקוח, ביקשנו לתאם עמו מועד לבדיקת המוצר, באמצעות טכנאי בכיר של חברתנו, אולם הלקוח סירב לכך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה