פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה חוזרת במחשב נייד נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה ו-3 חודשים רכשתי מחשב נייד ACER. לאחר יום שימוש היה צורך להחליפו בחדש מכוון שהוא נכבה כל הזמן. לאחר 11 חודשי שימוש המחשב התחיל לכבות באופן עצמאי,המסך נדלק ונכבה וכד'. היה צורך לנסוע מהצפון למעבדה מרכזית באשדוד על מנת "לזכות" בתיקון עוד באותו היום.הוחלף לוח אם בפעם הראשונה.חודש לאחר התיקון הוחלף לוח אם בפעם השניה עקב בעיות חוזרות ונשנות. עכשיו, כחודש וחצי לאחר התיקון השני הנייד נכבה בפתאומיות....אני לא רוצה שיתקנו לי את המחשב בפעם השלישית,במיוחד כשאני סטודנטית ונמצאת בעיצומם של תקופת מבחנים...
אני מבקשת למצוא פיתרון סופי ומוחלט לבעיות הנ"ל.
מה שניתן להגיד באופן ברור ומוחלט-מוצרים שניופאן מייבאת אני לא מתכוונת יותר לקנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתה. תגובה:
הנאתה של הלקוחה מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן אנו נשמח לשלוח לביתה מוביל מטעמנו לצורך איסוף המוצר לבדיקה מקיפה ויסודית, שתיערך על ידי מנהל המעבדה הארצית בחברתנו, וללא כל תשלום מצדה.
נציגנו יצרו קשר עם הלקוחה, בכדי לתאם מועד זה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה