פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ומקצועיות לקויה - TV חזרה מתיקון במצב יותר לקוי ממה שהיא נשלחה. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחק כ 5 חודשים מיום קניית ה TV פלאזמה שלי החלו קבוצות ריבועים לרצד על החלק השמרלי של המסך, התקשרתי וביקשתי לשלוח טכנאי טכנאי הגיע התרשם ואמר לי שהלך כרטיס ויחליפו לי אותו בבית לאחר כיומיים מתקשרת נציגה משירות הלקוחות ורוצה לתאם איתי זמן בו יקחו את ה TV למעבדה, הסברתי לה שהטכנאי אמר שיחליפו במקום אך ללא הועיל בלית ברירה תיאמתי וביקשתי שיספקו לי TV חלופית, ואז ככה, נציגה ראשונה אמרה לי שהיא תבדוק ותחזור אלי חזרה אלי נציגה אחרת שאמרה שאין באפשרותה לספק חלופיות והם לעולם לא עושים את זה כי זה לא חלק מהחוזה, לאחר כיום בלי TV התקשרתי שוב והסברתי להם את המצוקה שלי שהילדה לא בגן וכולי... ואז נאמר לי מנציגה מספר 3 שלאחר 3 ימים מספקים לחלופית אוטמטית, לאחר 3 ימים התקשרתי שוב ואז נאמר לי שלא מספקים חלופיות והתקחשו למה שנציגה מספר 3 אמרה לי ואז כבר ביקשתי לדבר עם המנהלת (בשם הילה) שהיא לא היתה סימפטית ולא שירותית ולהפתעתי היא אמרה לי רק לאחר 4 ימים אנחנו מספקים חלופיות לאחר שאמרתי לה שכל אחד מוסר נתונים אחרים היא אמרה לי זה מה יש וזהו ביקשתי מנהל יותר בכיר והיא אמרה לי אין אף אחד יותר בכיר זה אני ורק לאחר ששאלתי אותה האם היא מנכלית ניופאן היא נתנה לי פקס ואמרה לי תתלונן שם לאחר 4 ימים ללא ה TV חזרה הTV במצב יותר גרוע ממה שהיא נשלחה עם ריבועים מרצדים על כל המסך.
למעשה זה שילוב של כל הקטגוריות שלכם סוג הנזק :
תיקון ה TV בבית ואם לא אספקה של TV חלופית בזמן התיקון +טיפול מקצועי ושירותי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתו. מסך הפלזמה שברשותו, הנו מוצר איכותי ומוביל.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
תגובה:
עם קבלת פנייתו הטלפונית של הלקוח בחברתנו מיום 17/4/08, תואם עמו מועד לאיסוף המוצר למעבדתנו המרכזית, ואספקת מוצר חלופי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה