פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה פלזמה 42 אינץ' שנשרפה פחות מ3 חודשים נושא התלונה:
מוצפי שי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏16 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח רוזנסקי מרדכי 14 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/1/08 התקינו בביתי טלויזית פלאזמה 42 אינץ' מדגם טושיבה,לאחר שנרכשה בחנות שקם אלקטריק בפ"ת!
בתאריך ה16/4/08(פחות מ3 חודשיים מההתקנה),בשעות הצהריים הטלויזיה חדלה לעבוד.
למיטב הבנתי הזעומה במוצרים חשמליים הבנתי שמסך הטלויזיה נשרף.
עוד באותו יום בשעה 16:00 התקשרתי לניופאן כדי לדווח על התקלה,איש שירות הבטיח לי שהיות ויש עומס יחזרו אלי יותר מאוחר.
עד ליום חמישי 17/04/08 בשעות הבוקר אף אחד לא התקשר אלי,אני התקשרתי שוב בשעה 8:00 היות והיה לחוץ לי לא להישאר בלי טלויזיה פועלת במהלך החג,
בשיחה הזאת איש שירות אמר לי שרק יום שני לאחר החג ישלחו טכנאי כדי לבדוק את התקלה,
לאחר ויכוח ממושך הסכימו לשלוח אלי טכנאי למחרת(יוםי שישי 18/04 שזה ערב החג),יום שישי הגיע טכנאי ללא שום ציוד בדק את הטלויזיה ל2 דקות וקבע שהוא ל לא נתקל בתקלה מעין זו והבטיח לי שהמנהל התורן יתקשר יתקשר אלי ביום שני בבוקר כדי לברר מה עושים עם הטלויזיה,
עלי לציין שיום למחרת שהטכנאי היה אצלי בבית(יום שבת) מצאתי את טופס הבדיקה של הטכנאי זרוק ליד פח הזבל בו אני גר.אינני יודע באם זה נפל לו אך זה מראה לי על חוסר רצינות מצידכם לטפל בבעיה.
כעט אנו ביום שני לאחר החג ומשום שאף מנהל לא התקשר אליי התקשרתי אני לשירות בשעה8.30 ודיברתי עם איש בשם בן,בן הבטיח לי שתתקשר אלי מנהלת בשם אודלייה,אודלייה התקשרה ואמרה לי שאינה יודעת מה לעשות,עליי לציין שהגב' אודלייה היתה חסרת סבלנות וכדי להיפטר ממני אמרה לי שתתקשר אליי תוך 24 שעות מנהלת אחרת בשם הילה אשר התברר לי שהיא באותו מעמד של אודליה, כך שאינני יודע מה כבר הילה יכולה לעשות יותר מאשר אודליה.

כרגע אני במצב של המתנה לשיחה עם הילה וכבר כמעט שבוע ימים ללא טלוויזיה. אינני מעוניין שיחליפו לי את הטלוויזיה באחת דומה היות ואין שום סיבה שטלוויזיה כזו יקרה תתקלקל בצורה כזאת תוך 3 חודשים.

בזבוז זמן,כספי סוג הנזק :
טלויזיה מדגם יותר טוב ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה לך, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
מסך הפלזמה שברשותו, הנו מוצר איכותי ומוביל. כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
תגובה:
הנאתו של הלקוח מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן שמחנו להעניק לו 6 חודשי אחריות נוספים למוצר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה