פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כתמי צבע בפלזמה של חברת הייר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני אייל רכשתי פלזמה מדגם הייר תחת אחריות מורחבת של ניופאן לאחר כחמישה חודשע צפייה הופיעו על מסך הטלוויזיה כתמי צבע אשר מפריעים לצפייה לתומי חשבתי שזה משידורי הכבלים עד שלאחר חודשיים המצב החמיר וכמי הצבע השתלטו על המסך פניתי לחברת ניופאן ושלחו אליי שני נציגים אשר ראו את הבעיה וטענו שעשינו טעות ועדיף לרכוש LCD כי הם יותר מוצלחות וכבר מפסיקים לשווק את הפלזמות אני כמובן הסברתי לנציגים שלצערי אנשי השיווק המליצו בחום שזטת טלוויזיה איכותית מובילה מוצלחת ועם "0" תקלות שאני יכול לישון בשקט כמה שנים טובות ואם ניופאן לא הייתה מאמינה במוצר היא לא הייתה נותנת אחריות אך מתברר לי כעת שזה שקר מוחלט ביקשתי מהנציגים שאינני מוכן להיות ללא טלוויזיה 7 ימים ושאני רוצה שיחה עם מנהלת כעבור יומיים חזרה אליי מנהלת אשר הסבירה כי אין מה לעשות שככה זה עובד לוקחים את הטלוויזיה לבדיקה וזה לוקח עד שבוע ימים הסברתי לה שזה לא מקובל שאחרי חמישה חודשים טלוויזיה לא אמורה להתקלקל במיוחד עם ההמלצות של ניופאן גם באתר שלך ניופאן ומה אני יעשה עוד 4 חודשים כאשר תסתיים לי האחריות לטענתם החלק עולה בסביבות 2,000 ש"ח אז היא אמרה שהיא מוכנה להאריך את האחריות בוד חצי שנה מה שלא נותן לי כלום כי אחרי חצי שנה שוב אני נשאר עם ידיים כבולות אז היא ביקשה שאשלח פקס למנהל שלחתי פקס וכעבור יומיים שוב אותה תשובה זה חוצפה ממדרגה ראשונה מכיוון שבחברה מודעים לתקלה וזאת לא תלונה ראשונה והם ממשיכים להמליץ ולמכור את המוצר הטעיית לקוח במכוון
איני מתכוון לוותר ולגשת איתם לתביעה
עלבון ובזבוב זמן סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהתקלה שחלה במוצר.
מסך הפלזמה שברשותו, הנו מוצר איכותי ומוביל. כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
ברצוני לציין, שעם רכישת מסך הפלזמה מבית ניופאן, הענקנו ללקוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
תגובה:
הנאתו של הלקוח מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן הענקנו לו שנת אחריות לטיפול שבוצע במכשיר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה