פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלוזיה מרנץ שהוחלפה פעמיים בתשלום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מעט יותר משנה רכשתי טלויזיה פלזמה 42 אינץ' מתוצרת מארנץ באחריות ניופאן. כעבור 4 חודשים לערך החלו ריצודים ונצנוצים על המסך . טכנאי שהגיע קבע כי ישנה תקלה בכרטיס מסך ויש להחליפו במעבדה. סירבתי לתיקון בטענה כי הטלויזיה ממש חדשה ואין כל סיבה שאקבל חזרה לידיי אחרי תקופה קצרה כל כך מכתיר שנפתח ותוקן . נציגת השירות טענה כי ניו פאן הפסיקה לייבא את המכשיר ( אני רואה באתר כי זה התירוץ הקבוע שלהם..) והציעה שדרוג לדגם מתקדם יותר בתוספת של 400 ש"ח. הסכמתי מתוך הנחה ( מוטעית כנראה) שבכך תמו דאגותיי. לפני חודשיים לערך חזרה התקלה במכשיר החדש. המכשיר נלקח למעבדה ולאחר כ עשרה ימים לערך לאחר שבהלכם לא קיבלתי תשובה ברורה מה קורה עם המכשיר, נאמר לי כי הכרטיס מסך נדפק ומכיוון שהם הפסיקו לייבא גם את הדגם הנוכחי (כמה מפתיע) ,לפניי מספר אפשרויות. האחת, לתקן את המכשיר ולקבל 2 חודשי אחריות בלבד וכך שוב להישאר עם מכשיר שפעמיים סבל מאותה תופעה והפעם גם בלי אחריות משמעותית )- השנייה- הממולצת על ידם בעצם -הינה לשדרג למכשיר טושיבה LCD בתוספת 2800 ש"ח (שערוריה!!). אפשרות שלישית לקבל מכשיר הייאייר מעודפים ללא תוספת תשלום . את ההצעה להייאייר דחיתי על הסף על פי המלצת אנשי מקצוע-מה גם שמדובר בעודפים. מכיוון שהבנתי שמסתבר שלא כדאי להישאר בלי אחריות על מוצרים הנרכשים בניו פאן דחיתי גם את התיקון ופתחתי במשא ומתן על השדרוג לטלויזית טושיבה ( כעת אני מבינה שזו שיטת שיווק שלהם והדבר פשוט מרתיח!). לאחר דין ודברים הסכימה הנציגה להוריד את המחיר ל2000 ש"ח ונתנה לי הרגשה שהם עושים עימי חסד. את המרנץ רכשתי בכ- 6000 ש"ח בערך, וכעת אני מתבקשת להוסיף 2000 ש"ח כשמחיר הטושיבה בשוק הינו 6300 ש"ח . בסוף אני נדחקת לפינה עם מכשיר יקר שאני משלמת עליו 8000 ש"ח , נאלצת ללוות כסף על מנת לקנות מכשיר שהינו מעבר ליכולותיי הכלכליות על מנת להיות רגועה שלא לאבד לגמרי את המכשיר הראשוני שרכשתי.
כספי סוג הנזק :
קבלת מכישר הפלזמה בתוספת של לא יותר מ- 1000 ש"ח פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתו. בשיחותינו הטלפוניות עם הלקוח, הוצעו לו מס' חלופות לבחירתו. הלקוח בחר לבסוף לשדרג את המוצר שרכש, בהתאם להצעת המחיר שנמסרה לו. תגובה:
עם קבלת פנייתו של הלקוח, ובשיחתנו הטלפונית עמו מיום 15/6/08, ציין שטופל על ידנו לשביעות רצונו המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה