|
|
|
|
|
|
מכונת אספרסו דיגיטלית של krups דגם: xp 4050 |
נושא התלונה: |
יום שלישי 27 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
ת.ד.5055 |
כתובת: |
ראשל",צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ה 12ץ5ץ08 רכשנו מכונת אספרסו בחנות של שקם-אלקטריק בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. המכונה שימשה אותנו לשביעות רצוננו עד ליום ה-27.5.08. באותו בוקר נסינו להפעילה ולהפיק ממנה אספרסן אך לשווא, במקום קפה יצאו מים חמים לתוך מגש הנוזלים מאז היא מושבתת.
פניתי היום ה- 15.6.08 לחברת ניופאן ענתה לי בחורה בשם הילה הסברתי לה את מהות התקלה ונענתי כי מנהלת השירות תיצור עימי קשר תוך 4 שעות.
לאחר כ- 4 שעות חזרה אלי מנהלת השירות והסברתי שוב מה מהות התקלה ונאמר לי כי היא תשלח אלי איש שירות, הסברתי לה כי המכונה נמצאת אצלי כחודש ימים ומתוכו השתמשנו בה כ- שבועיים ועקב כך אני מצפה מחברה המכבדת את עצמה והטוענת כי היא תדאג לשביעות רצונו של הלקוח לקחת את המכונה המקול'לת ולהחליפה באחרת נעניתי בסירוב מוחלט.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המכונה בחדשה ולא בתיקון תקלה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתה. בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 15/6/08 ביקשנו כי תעביר את המוצר לבדיקה במעבדתנו, מתוקף האחריות שברשותה, ובכדי לוודא שאכן קיימת תקלה במוצר. |
תגובה: |
אנו נשמח נשקול בשנית את בקשתה של הלקוחה להחלפת המוצר, לאחר בדיקתה במעבדתנו המרכזית, והצגת חשבונית הרכישה. |
פתרון: |
|
|
|