פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת אספרסו דיגיטלית של krups דגם: xp 4050 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ת.ד.5055 כתובת:
ראשל",צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה 12ץ5ץ08 רכשנו מכונת אספרסו בחנות של שקם-אלקטריק בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. המכונה שימשה אותנו לשביעות רצוננו עד ליום ה-27.5.08. באותו בוקר נסינו להפעילה ולהפיק ממנה אספרסן אך לשווא, במקום קפה יצאו מים חמים לתוך מגש הנוזלים מאז היא מושבתת.
פניתי היום ה- 15.6.08 לחברת ניופאן ענתה לי בחורה בשם הילה הסברתי לה את מהות התקלה ונענתי כי מנהלת השירות תיצור עימי קשר תוך 4 שעות.
לאחר כ- 4 שעות חזרה אלי מנהלת השירות והסברתי שוב מה מהות התקלה ונאמר לי כי היא תשלח אלי איש שירות, הסברתי לה כי המכונה נמצאת אצלי כחודש ימים ומתוכו השתמשנו בה כ- שבועיים ועקב כך אני מצפה מחברה המכבדת את עצמה והטוענת כי היא תדאג לשביעות רצונו של הלקוח לקחת את המכונה המקול'לת ולהחליפה באחרת נעניתי בסירוב מוחלט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכונה בחדשה ולא בתיקון תקלה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתה. בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 15/6/08 ביקשנו כי תעביר את המוצר לבדיקה במעבדתנו, מתוקף האחריות שברשותה, ובכדי לוודא שאכן קיימת תקלה במוצר. תגובה:
אנו נשמח נשקול בשנית את בקשתה של הלקוחה להחלפת המוצר, לאחר בדיקתה במעבדתנו המרכזית, והצגת חשבונית הרכישה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה