פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה לא אמינה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו מניופאן מכונת כביסה ליסה של אינדסיט לפני שנתיים.
המכונה התקלקלה פעם ראשונה אחרי כ-11 חודשים. בא טכנאי ותיקן את המכונה במסגרת האחריות. (אחרת התיקון היה עולה 800 ש"ח)
כעת שנתיים אחרי הקניה מכונת הכביסה התקלקלה שוב פעם.
מדובר בליסה של אינדסיט שידוע מראש שיש איתה בעיות:
http://tluna.nrg.co.il/companies/companyComplaint.asp?companyID=89&compID=21463&PageCurr=2&numOfRow=1&כן יש תגובות בזאפ של אנשים שמכונה זו התקלקלה להם בדיוק בתסריט הזה.

לא הגיוני שמכשיר חשמלי שעולה כל כך הרבה כסף, יתקלקל פעמיים בשנתיים.
מראש חברה כמו ניופאן אמורה לבדוק את המוצרים שהיא מציעה - ולעמוד מאחורי האחריות שלהם.
כספי סוג הנזק :
לעמוד האחריות הגדולה והמוצרים הגדולים ולהחליף את הדגם הכושל הזה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
ברשות הלקוחה שבנדון מכונת כביסה מתוצרת אינדסיט דגם 10-LISA, שנרכשה ביום 25/4/06, ניתנה אחריות למשך שנה.
כפי שציינה הלקוחה בפנייתה, מכונת הכביסה טופלה על ידנו לאחר כ-11 חודשים ממועד הרכישה, ללא כל תשלום ומתוקף האחריות.
תגובה:
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית. אנו נשמח לתאם ללקוחה שירות בתשלום, לבדיקה וטיפול במכונת הכביסה שברשותה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה