מכשירי דיוידי תקולים |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי מכשיר דיוידי דרך אתר האינטרנט,לאחר 14 ימי עסקים מדודים הגיע אליי המכשיר אך אבוי לי זה לא המכשיר הנכון,ומילא הוא גם לא עבד,לאחר שבוע הם באו להחליף לי אותו במכשיר הנכון שנתקע אחרי שנייה,שהתקשרתי להתלונן אמרו לי שאם אני רוצה אני יכול לקחת את המכשיר לתיקון בגלל שזו פעם שנייה שהם מחליפים לי-חוצפנים ,הפעם הראשונה הייתה בגללם,לאחר דין ודברים הם הסכימו לבוא לקחת את הדיוידי התקול רק בשביל להודיע לי אחרי שבוע שהוא "תקין" לחלוטין אז אמרתי או קיי תחזירו לי אותו ואחרי עוד שבוע הוא חזר אליי אך ללא כבל חשמל.
רק עצם כתיבת שורות אלו מעבירה בי צמרמורת על איכות השירות הקלוקלת בחברת ניופאןץ
נראה לי שהאסטרטגיה שלהם היא פשוט לעייף אותי למוות או לחילופין למשוך את העניין עד שתפוג האחריות.
אפילו שהצעתי להם לבוא לקחת ממני את הדיוידי ושיישמרו את הכסף לתרופות הם לא נענו בחיוב.
|
חילוף מיידי של דיוידי נוכחי עם תקופת אחריות חדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|