טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהתקלה שחלה במוצר.
טלוויזיית ה-LCD שרכש, הנה מוצר איכותי ומוביל. כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
ברצוני לציין, שעם רכישת טלוויזיית ה-LCD מבית ניופאן, הענקנו ללקוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח לו הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
|
תגובה: |
לאור בקשתו של הלקוח שלא לתקן את המוצר, סוכם איתו לבסוף על שידרוג המוצר, לשביעות רצונו המלאה. |
פתרון: |
|
|