טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהתקלה שחלה במוצר.
מסך הפלזמה שברשותו, הנו מוצר איכותי ומוביל. כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
ברצוני לציין, שעם רכישת מסך הפלזמה מבית ניופאן, הענקנו ללקוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח לו הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
|
תגובה: |
הנאתו של הלקוח מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן נשמח לטפל במוצר מתוקף האחריות המורחבת שברשותו,ולמען "השקט הנפשי", שמחנו להעניק לו 12 חודשי אחריות נוספים למוצר. |
פתרון: |
|
|