טלויזיה LCD 42' AV 500 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום לכולם ותיזהרו מחברת ניופאן,
לפני שלושה חודשים רכשתי טלוויזיה LCD של טושיבה מחברת ניופאן על הטלוויזה הופיע פס לכל אורך המסך התקשרתי לחברת ניופאן הגיע טכנאי ראשון אשר בדק את המסך וקבע המסך "גמור" לא הסכמתי שיקח את המסך עד שאני מדבר עם מנהלת המותג אודליה,אודליה שיכנעה אותי במימנות רבה לאשר לקיחת טלוויזה למעבדה וקבלת טלוויזיה חילופית במקום עד אשר יפתרו את התקלה,
לאחר דממת אלחוט מכיון חברת ניופאן התקשרתי לבדוק מה קורה עם הטלוויזיה שנרכשה במיטב כספי?
נטלי בלילתי מנהלת תחום במעבדה ציינה בפני שהמסך "הלך" וצריך להחליף מסך ציינתי בפנייה שאודליה אמרה כי אם ההחלפה היא רק של כרטיס אז יחליפו אבל אם הבעייה רצינית יותר ( אני די בטוח שמסך זה רציני) יחליפו לי את הטלוויזה,
אודליה ונטלי לא מעוניינות לתת טלפון של אף גורם בכיר בחברת ניופאן ימית המנהלת של נטלי לא מעוניינת לדבר עם לקוחות,ואני הלקוח שגמר לשלם בעבור הטלוויזיה נשאר בלי טלוויזיה בלי תשובות ועם חברה שבכיריה לא יודעים או לא מודעים במה שקורה בדרגות התחתונות בארגון.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר במיידי לחדש בלבד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהתקלה שחלה במוצר.
טלוויזיית ה-LCD שברשותו, הנה מוצר איכותי ומוביל. כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
ברצוני לציין, שעם רכישת טלוויזיית ה-LCD מבית ניופאן, הענקנו ללקוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח לו הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
|
תגובה: |
בשיחתו הטלפונית של הלקוח מיום 27/1/09 עם ימית אורבך, ע.מנהל המעבדה המרכזית, נמסר לו כי שמחנו לטפל במוצר מתוקף האחריות המורחבת שברשותו.
|
פתרון: |
|
|