טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה.
מדיח הכלים שברשות הלקוחה, הנו מוצר איכותי ומוביל. כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
|
תגובה: |
עם קבלת פנייתה של הלקוחה, פעלנו לתיקון המוצר, והסלסלה העליונה ומסילות מדיח הכלים הוחלפו על ידי טכנאי שלנו ביום 24/2/09. |
פתרון: |
|
|