פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת המוצר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי קומקום חשמלי וכבר לאחר שימוש ראשוני הבנתי שמוצר לא תואם ציפיות,לא נוח,מרעיש,כפטוג הפעלה נמוך ונוגע בשיש...ועוד. מייד הרזתי וחזרתי לחנות עם בקשה להחזיר את הקומקום.אך קיבלתי תשובה שלא ניתן להחזיר מוצר שהיה בשימוש.אב איך יכולתי לדעת שהקומקום לא עונה לדרישותי אילו היתי מפעילה אותו לפחות פעם אחד.קומקום ב500 שקל עד היום באריזה מקורית שוחב אצלי בבית ,אני סימתי לשלם וניופאןאינם מוכנים לא להחליף וחא להחזיר לי כס.מה עלי לעשות????
עוגמת נפש סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
הקומקום שברשותת הלקוחה, הנו מוצר איכותי ומוביל.
ברצוני לציין, שעם רכישת הקומקום מבית ניופאן, הענקנו ללקוחה אחריות רחבה, בכדי להבטיח הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
תגובה:
הנאתה מהמוצר והשירות חשובה לנו. יחד עם זאת, לא נוכל לצערנו לאשר את בקשתה לביטול העסקה, שכן בהתאם למדיניות החזרת המוצרים של רשת "שקם אלקטריק", החזרת המוצר תיעשה בתנאי שהנו חדש לחלוטין, ולא היה בשימוש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה