פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע? בהחלט מסכים!!! נושא התלונה:
שפירא זיו שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקלקל לי DVD מקליט של טושיבה אחרי מסגרת האחריות. אמרתי לעצמי הכי טוב לקחת את זה למעבדה של היבואן.(הם מכירים את המכשירים הכי טוב... חה חה ) ובכן הבאתי אותו למעבדה בראשל"צ. השירות היה אדיב, יש לציין. שילמתי מראש 120 ש"ח בדיקה. אחרי שבוע התקשרה פקידה ואמרה שלא ניתן לתקן את המכשיר. תקלה בכרטיס. יהיו איתי בקשר מהמעבדה. עברו יומיים והתקשר אלי בחור מהמעבדה והסביר לי שלא ניתן לתקן. זה לא הכרטיס אלא משהו מכני. הוא לא יודע איזה בורג בדיוק או איזה קפיץ. אם רוצים לתקן צריך להביא את כל המכלול מחו"ל. זה יקח לפחות חודש ויעלה יותר מ - 1000 ש"ח. ושלא כדאי לי לתקן . יש בדיוטי מכשירים יותר מתקדמים ב200 דולר. בקיצר הבחור נשמע לי מאד אמין והמשכתי לדבר איתו על מר גורלי ועל המהירות שהמכשירים מתקלקלים. הוא היה מאד אמפתי וקיבלתי רושם מאד מיקצועי למרות שלא תיקנו לי את המכשיר.
לאחר מס' ימים הייתי במעבדת אלקטרוניקה בפתח תקוה לצורך אחר - "מוניטור" ברחוב שטמפפר . מומלץ מאד. סיפרתי לו על המיקרה ושאלתי אותו אם הוא יוכל לתקן? הוא ענה - תביא את המכשיר , מה יש לך להפסיד. בקיצור תוך יומיים הוא תיקן את המכשיר ולקח לי 240 ש"ח. כשלקחתי את המכשיר, אמר לי הטכנאי שמנסיון של 30 שנה הוא יכול להגיד לי שהמכשיר לא נפתח אפילו בניופאן. הייתי מאד מרוצה, והחלטתי לדרוש את כספי הבדיקה מניופאן חזרה. שהרי לא דובים ולא זבובים. כל הסיפורים הוכחו כשטויות. המכשיר תוקן בלי להביא חלקים מחו"ל. וגם בעלות סבירה בהחלט. לכן חשבתי שדמי הבדיקה אינם מגיעים להם. אנשים אמרו לי שאני נאיבי. אך אני התקשרתי, ואחרי שהעבירו אותי בין אחד לשני וגם שלישי, השמעתי את טענותי למנהלת המעבדה באשדוד. היא אמרה לי שהסיפור נשמע מענין. והיא מעונינת שההנהלה הראשית תדע ממנו.
שלחתי לפי בקשתה פקס להנהלה הראשית וצרפתי את חשבונית התיקון. מי שחזרה אלי היתה מקשרי לקוחות. וטענה שהטכנאי שלי הגיע לאותה מסקנה כמו הטכנאי שלהם. רק שהם פשוט צריכים להשתמש בחלפים מקוריים, ולכן העלות הגבוהה. כמו כן את דמי הבדיקה הם לא מעונינים להחזיר.
המסקנה שלי - לתקן בחברה, תמיד נשמע לנו הכי טוב. (כמו במוסך מורשה למשל) אולם מסתבר שנוכלים יש בכל מקום. גם בחברות עצמן. ולכן מומלץ לא לתקן בניופאן לאחר שתוקף האחריות מסתיים.
למי שרוצה להגיע לפתח תקוה. ההמלצה שלי " מוניטור " מעבדה לאלקטרוניקה.
רחוב שטמפפר 40
כספי סוג הנזק :
אם יוחזרו לי דמי הבדיקה , אני תורם אותם לאתר. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח. תגובה:
בשיחתי עם הלקוח נמסר לו ניופאן עושה שימוש בחלקי חילוף מקוריים של היצרן העולמי, וכי עלות תיקון המוצר, גבוהה ביחס לשווי המוצר. עלות בדיקת המוצר נמסרה ללקוח בעת מסירת המוצר למעבדתנו, ולאחר קבלת הסכמתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה