פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא הולם בתלונת לקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים קיבלנו במתנה טוסטר לחיצה delonghiדגם cg-270 .השתמשתי במוצר לפי דעתי רק פעם אחד.
שרציתי לפני כמה שבועות להשתמש במוצר,הוא גרם לקצר בבית ולא יכולנו להשתמש בטוסטר.הבאתי את המכשיר לבדיקה אצל טכנאי מוסמך ברחוב שלי וחוא קבע שהאלמנט נשרף.התלוננתי בכתב לחברת ניופן ו כעבור יומיים קיבלתי טלפון מנציג החברה שבאה בטענות שלא נסעתי עם המכשיר למעבדה של החברה על מנת לתקן שם את המכשיר בכסף מכוון שפגה האחריות על המכשיר.
(בעיר שלי רעננה אין מעבדה של ניופן)כל השיחה התנהלה בצורה מאוד לא ידידותית .
ביקשתי תשובה על הפניה שלי בכתב,אבל נציגת החברה סרבה בתוקף.
בנתיים נשארתי עם מכשיר דפוק ובנוסף הפגעתי מהיחס של נציגת החברה.
ראיתי באתר החברה שבעבר החברה זכתה בפרסים על טיב השרות.
כנראה שזה רק היה בעבר.חבל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
עינב תמיר מנהלת חווית שם ותפקיד:
אברהם, אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לך. חשוב לנו לציין כי לרשותך מספר רב של מרכזי שירות בפריסה ארצית בהם תוכל למסור את המוצר לבדיקה ותוכל למצוא אותם באתר האינטרנט שלנו www.newpan.co.il. מעבר למוצר ולשירות התיקונים המוענק לך חשוב לנו שתהיה מרוצה גם מאיכות השירות שלנו ולכן עניין שיחתך וחוסר שביעות רצונך מאיכות השירות אשר הוענק על ידנו טופל בהתאם והפקנו מכך לקחים על מנת להשתפר בעתיד. אנו מודים לך על פנייתך. תגובה:
לרשותך שתי חלופות אפשריות ונשמח לשוחח עמך על מנת לפרטן במלואן ולאפשר לך לבחור את החלופה המתאימה עבורך. חשוב לנו לציין כי היום הושארה הודעה בשני הטלפונים אשר מסרת לנו בפניה זו, זאת לאחר שמנהלת התחום מטעמנו ניסתה להשיגך במשך מספר ימים.
הילה, מנהלת התחום תשמח להעניק לך שירות 1700-700-727 וכמובן שננסה להשיגך שוב במהלך הימים הקרובים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה