פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קלקול חוזר בפעם השלישית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בנובמבר 2007 מיקסר קיצנאייד יקר! בתאריך הנקוב הוא נשלח בפעם השלישית לתיקון חוזר על אותה תקלה, רעשים בגיר בעיית גלגל שיניים.
בקלקול השני יזמתי אני שיחה לשרות לקוחות של ניופאן המכשיר על אף בקשתי בלווי מכתב שיגיע למעבדות ניופאן הגיע לשרות רם ולא לניופאן מכתב שצרפתי לא קיבל שום תגובה.
ביוזמתי ניהלתי שיחה עם שרות לקוחות של חברת ניופאן המיקסר המאוד יקר ומפואר הגיע חזרה מתיקון ,מלוכלך ומלא במדבקות בלתי ניתנות להסרה. דיברתי עם בחורה בשם דיאנה הבהרתי שהתיקון לא נראה כבעיה שנפתרה ע"פ צליל המנוע וידיתי דרך שימוש בו כמויות וכו'. וכשברור לי שאני פועלת ע" הוראות היצרן חזרתי להשתמש במיקסר!!!
אלי לציין אני אופה מעט מאוד!!!
בחודש מרץ השנה חזר המיקסר מתיקון ונשלח פעם נוספת הפעם למעבדות ניופאן גם זה לאחר שנשארתי מחכה לנהג במשך 4 שעות שבסופם נמסר לי שהנהג נתקע ולא יגיע...קורה...!
ב21 ליוני הגיע איש משרות רם שהעביר את המיקסר למעבדות ניופאן.
מספר ימים לאחר הגעתו קיבלתי טלפון מהשרות שהמכשיר תוקן ויישלח חזרה.
אני מסרבת לקבל מכשיר שתוקן 3 פעמים .דיבר איתי פעמיים טכנאי של ניופאן שניסה להסביר כי הכשל הוא בדרך התיפעול שלי. מס פעמים צוין כי בטחינת בשר אין לעלות על מהירות דרגה 2. ואותן מס' פעמים אני מציינת אני צ מ ח ו נ ית !
אין בשר בביתי. השתמשתי במיקסר בדיוק עפ ההוראות הכתובות ואלה שניתנו לי בפעם השניה, אני משוכנעת כי מיקסר שעלה לי 2850 ש"ח!!! צריכה עקרת בית ממוצעת להיות יכולה להפעילו ללא תקלות חוזרות. לא קניתי חללית!!!
קיבלנו ע"פ בקשתי את גלגל השיניים השבור הוא נבדק ע"י בן משפחה איש פיתוח
באחד מהתעשיות הבטחוניות, אין לי ספק על פי הממצאים כי הכשל הינו במכשיר(יתכן שהכשל הינו סידרתי) אני מבקשת מחב' ניופאן את תשובתם לתקלה בכתב ואייני מקבלת איני רוצה לקבל את המכשיר הנ"ל חזרה ומבקשת חדש או זיכוי תמורתו.
עלי לציין שהבחירה הייתה במוצר יוקרתי ובעל שם...אכזבה גדולה מאוד!

תודה נורית
עוגמת נפש סוג הנזק :
מוצר חדש! פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
הילה גואטה אחראית מחלק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה לך, כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שמתוארת במכתבך. המוצר שברשותך, הנה מוצר איכותי ומוביל.
כידוע לך, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
תגובה:
אנו בניופאן שמנו למטרה להעניק שירות אדיב ומקצועי ללקוחותינו תוך הבנת צרכי הלקוח ושימת דגש על איכות ומקצוענות ללא פשרות. לכן, בשיחתנו הטלפונית הצעתי לך שגלגלי השיניים במוצר יוחלפו לחדשים, ואף נעניק לך שנת אחריות נוספת בכדי להבטיח לך הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
נשמח באם תצרי קשר לתאום השבת המוצר לרשותך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה