פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן אישור לתעודת אחריות שלהם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשלצ כתובת:
ראשלצ ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי 3 מכשירי l c d של חברת ניופאן עם תעודות אחריות אורגינל ומדבקות אורגינל וספרי הסבר אורגינל של ניופאן באריזות אורגינל של ניופאן וגם שאלתי את הספק/חנות שזה אך ורק של ניופאן והוא הראה לי את כל המפורט רצ"ב כולל סמל תואם של התעודה והמדבקה של ניואפן אך הם החליטו אחרת שמכשיר אחד של היצרן haier אין בכלל בעיה והמכשירים שלtoshibaאין אחריות כי זה לא נרכש מסוכן מורשה רציתי לציין שזאת הונאה ופעם ראשונה אני ומי שדיברתי נתקל בכזה דבר! ברצוני לציין שהמקטים הפנימיים במכשיר ובמדבקות הם שלהם במאה אחוז וגם תעודות האחריות הם מכלף חדש אורגינל ולא צילום או חיקוי !
כמו כן אחד המכשירים הוא דגם חדיש שהגיע רק ימים ספורים לפני הרכישה וחיכיתי שהוא יגיע בתיאום עם חנות היבואן ניופאן בראשלצ! רק לאחר שהדגם הגיע להם למלאי הזמנתי אותו מהסוחר! כך שהם לא יכולים לומר שזה לא שלהם או לא יבוא שלהם דיברתי איתם ימים ספורים וכל יום אמרו לי משהוא אחר עד שפסוף התיאשתי והזמנתי התקנה פרטית ולא דרכם! ברצוני שאנשים ידעו ויבדקו טוב טוב שלא יופתעו כמוני זאת הטעייה לשמה

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
הילה גואטה אחראית מחלק שם ותפקיד:
אני מודה לך על מכתבך בעניין טלוויזיית ה-LCD שברשותך.
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה לך, כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שמתוארת במכתבך.
ניופאן שמה לה למטרה להעניק שירות אדיב ומקצועי ללקוחותיה תוך הבנת צרכי הלקוח ושימת דגש על איכות ומקצוענות.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתך, שמסייעת לנו להתאים את רמת השרות שאנו מעניקים לציפיות לקוחותינו.
חשוב לי ליידע אותך, שהערותייך הועברו, בנוסף, למנהלת חווית לקוח בחברתנו, לצורכי חניכה ולמידה.
תגובה:
הלק' טופל לשביעות רצונו המלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה