פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר חדש סופק לא תקין נשלח לחברה ועדיין לא חזר נושא התלונה:
גולן יריב שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.6.2009 רכשתי מערכת קולנוע מדגם DHT-390 של DENON
הרכישה בוצעה באתר הקניות ynet-shops.
לאחר מספר ימים המערכת הגיעה. הרכבתי את המערכת ונוכחתי לדעת שרמקול ה-Sub Woffer לא נדלק ולא מנגן.
יצרתי קשר עם חברת ניופאן והם הפנו אותי לנציג שלהם חנות בשם שיגידר בכרמיאל.
מסתבר שהחנות היא רק מקום איסוף למוצרים לא תקינים, לקחתי את הרמקול הכבד לשם ומשם הוא נשלח לחברה.
ציינתי בפרוש שמדובר במוצר חדש ואני מבקש להחליפו בחדש אחר, ולא לבצע שום תיקון.
כחודש ימים אני כבר מחכה והרמקול עדיין לא חזר.
בררתי מספר פעמים עם שרות הלקוחות של ניופאן ושם מסרו לי שהרמקול תוקן ונשלח אליי. בררתי גם למה הוא תוקן ולא הוחלף לחדש על כך לא היתה להם תשובה הם רק אמרו שהוחלף ספק הכח שהיה לא תקין ושלחו את הרמקול חזרה.
בכל מקרה הרמקול עדיים לא חזר.
בקרתי כבר מספר פעמים בחנות שיגידר בכרמיאל והוא הפנה אותי לניופאן בטענה שהוא לא אחראי על הציוד שמגיע או לא מגיע.
מקווה שתוכלו לעזור לי כדי שאקבל סוף סוף את המוצר ששילמתי עליו.
שאקבל את המוצר חדש ותקין כמה שיותר מהר פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
הילה גואטה אחראית מחלק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה לך, כתוצאה מהשתלשלות האירועים המתוארת במכתבך.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתך, שמסייעת לנו להמשיך ולהשתפר.
חשוב לי ליידע אותך, שהערותייך הועברו, בנוסף, למנהלת חווית לקוח בחברתנו, לצורכי חניכה ולמידה.
תגובה:
הלק' טופל לשביעות רצונו המלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה