פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ניופאן בית יהושע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בניופאן בית יהושע מדיח כלים שכבר בהתחלה לא עבד כראוי , נשלח טכנאי מס פעמים , מסר שיש צורך בחלקים להחלפה , עברו חודשיים ולא נמצאו החלקים . רק לאחר שהתלוננו בשירות לקוחות הודיעו שנמצאו החלקים להחלפה
הודיעו מחברת גל אור חברת התיקונים של ניופאן שיבואו לתיקון לא הגיעו למרות שאמרו לנו לחכות בבית . יחס מבייש , התייחסות מזלזת ממש עוגמת נפש כרגע המדיח מושבת , למרות שהתקשרנו למנהל החנות טומאס הוא סירב לדבר איתנו אין עם מי לדבר
עוגמת נפש ועלבון ו סוג הנזק :
מדיח חדש שילמנו מכספנו ולא קיבלנו אותו חינם פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
הילה גואטה אחראית מחלק שם ותפקיד:
אני מודה לך על מכתבך בעניין מדיח הכלים שברשותך.
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה לך, כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שמתוארת במכתביך.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתך, שמסייעת לנו להתאם את רמת השרות שאנו מעניקים לציפיות לקוחותינו.
חשוב לי ליידע אותך, שהערותייך הועברו, בנוסף, למנהלת חווית לקוח בחברתנו, לצורכי חניכה ולמידה.
תגובה:
שלמה, הנאתך מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן שמחנו לתקן את המוצר לשביעות רצונך, בנוסף, כחלק מאסטרטגיית השרות שלנו, שמחנו להעניק לך חצי שנת אחריות נוספת למוצר, בכדי להבטיח לך הנאה ושקט נפשי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה