|
|
|
|
|
|
שירות מקיף שהוא לא מקיף, חוסר אחריות וזילזול |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כמה ימים נקנתה מכונת כביסה מסוג דלונגי. הוזמן טכנאי שהגיע אחרי כמה ימים. ביקורו של הטכנאי נמשך כ - 15 דקות, עזב ללא בדיקה על תקינות הפעולה, ללא שום התייחסות לבקשות להסבר. בניסיון להפעיל את המכונה התברר שהמכונה אינה פועלת כשורה, מרעישה מאוד, רועדת וזזה ממקומה. בניסיון לתאם ביקור נוסף, הביקור תואם רק למחר. צריך להזכיר שאנחנו בקיץ, ויש חשביות רבה למכשיר בתקופה הזאת.לכן נדרש קצת יותר הבנה והתייחסות בנושא.
|
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
הילה גואטה אחראית מחלק |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על מכתבך בעניין מכונת הכביסה שברשותך.
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה לך, כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שמתוארת במכתבך.
ניופאן שמה לה למטרה להעניק שירות אדיב ומקצועי ללקוחותיה תוך הבנת צרכי הלקוח ושימת דגש על איכות ומקצוענות.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתך, שמסייעת לנו להתאים את רמת השרות שאנו מעניקים לציפיות לקוחותינו.
חשוב לי ליידע אותך, שהערותייך הועברו, בנוסף, למנהלת חווית לקוח בחברתנו, לצורכי חניכה ולמידה.
|
תגובה: |
הלקוחה טופלה לשביעות רצונה המלאה |
פתרון: |
|
|
|