|
|
|
|
|
|
מכונת כביסה שלא הגיעה בשעות שנקבע על ידי ניופאן. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 25 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מכונת כביסה מניופאן דרך ערוץ הקניות. המכונה הגיעה, טכנאי התקין ואז התברר כי המכונה מקולקלת. דרשנו להחליפה ולאחר מספר ימים ואינסוף טלפונים הסכימו להחליף. המכונה היתה אמורה להגיע היום (25.8) בין השעות 13:00-18:00 (!!) ולא הגיעה. במהלך היום ניסיתי להתקשר לניופאן לקבל טלפון של מוביל ולא הסכימו. נשארתי בבית כל השעות האלה ואף טלפון לא הגיע, וכמובן כמו שציינתי, לבסוף אף המכונה לא הגיעה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי על השעות הרבות שחיכיתי למכונה+ החלפת המכונה מיידית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
הילה גואטה אחראית מחלק |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על מכתבך בעניין מכונת הכביסה שברשותך.
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה לך, כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שמתוארת במכתבך.
ניופאן שמה לה למטרה להעניק שירות אדיב ומקצועי ללקוחותיה תוך הבנת צרכי הלקוח ושימת דגש על איכות ומקצוענות.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתך, שמסייעת לנו להתאים את רמת השרות שאנו מעניקים לציפיות לקוחותינו.
חשוב לי ליידע אותך, שהערותייך הועברו, בנוסף, למנהלת חווית לקוח בחברתנו, לצורכי חניכה ולמידה.
|
תגובה: |
הלק' טופלה לשביעות רצונה המלאה |
פתרון: |
|
|
|