פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע של נציגת שרות - מירי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשלצ כתובת:
ראשלצ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.9.09 קיבלו הוריי מקרר חדש.ביום שלמחרת התקשרה אימי בבכי ומסרה כי למרות שהמתינה 24 שעות המקרר עדיין לא פועל כלל.פניתי
למחרת בשעה 11.30 למוקד הופנתי לשרות גל אור.ענתה לי נציגת שרות בשם מירי שענתהבאדישות כי אצטרך להמתין ליום א לטכנאי.הסברתי לה שוב כי מדובר במקרר בן יום למרות זאת המשיכה באותה תשובה ואף הרימה את קולה
ובחוצפה ענתה לי כי אין מה לעשות.וכשנואשתי ומסרתי לנציגה מירי שאבטל את העסקה ענתה לי מירי "תבטלי".לאורך כל השיחה ענתה הנציגה בחוסר איכפתיות בחוצפה ובבוטות.ואף טרחה לנסות לחנך אותי במהלך השיחה ע"י משפטים שלא
אמורים להאמר ע,י נותן שרות.ראו איך נציג אחד יכול לגרום ללקוח לבטל עסקה
וכמובן לא לרכוש מוצרים של חברה זו.!
עלבון סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
עינב תמיר מנהלת חווית שם ותפקיד:
אסתר היקרה, אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לך ולבתך כפי שמתואר במכתבכם. חשוב לי לציין כי ערך השירות הנו ערך עליון וחלק מדרך חיים בחברת ניופאן ואנו משקיעים משאבים רבים בחשיבה ובניהול היומיומי על מנת שתרגישי שבחרת נכון. בהמשך לשיחתה של אושרת, מנהלת התחום מטעמנו, הופקו הלקחים המתאימים בעניין השירות אשר קיבלת מטעם מרכז השירות שלנו באזור מגורייך והעניין טופל. כמו כן, בהמשך לסיכום שיחתך עם אושרת, אנו שמחים שמצאנו פתרון לשביעות רצונך ונשמח להעניק לך שירות גם בעתיד. תגובה:
נמצא פתרון הולם ולשביעות רצונה של הלקוחה הגברת אסתר אמסלם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה