|
|
|
|
|
|
התכחשות לאחריות. |
נושא התלונה: |
zarfaty shahar |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
רוזנסקי 14 ראשלצ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי ברכישה מוקדמת מכשיר סוללרי מתוצרת htc אשר ניופאן מיבאים במחיר של 3700 שקל (המכשיר היה מכשיר הדגל של החברה) .אחרי כמעט שנה המכשיר הפסיק לעבוד.שלחתי אותו לתיקון במעבדות ניופאן.מקץ שבוע הם הודיעו לי שעלמנת לתקן אותו אני נדרש לשלם 700 שקל היות ובמכשיר יש קורוזיה וזו אינה מכוסה במסגרת האחריות.ושהדבר רשום בתעודת האחריות שלהם.ברצוני לציין 1 הם לא טענו שגרמתי נזק למכשיר כתוצאה משימוש לא נכון 2 קורוזיה אינה מופיעה בתעודת האחריות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון\החלפת המכשיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 22/12/10 נמסר לו כי בבדיקה שערכנו נצפתה קורוזיה (חלודה) במוצר, ולכן נמסרה לו הצעת מחיר לתיקונו. |
תגובה: |
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 22/12/10 נמסר לו כי בבדיקה שערכנו נצפתה קורוזיה (חלודה) במוצר, ולכן נמסרה לו הצעת מחיר לתיקונו. |
פתרון: |
|
|
|