פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר מעבר לשעות שנקבעו נושא התלונה:
טובול אושיק שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

רכשתי מכונת כביסה בחברת בסט ביי ולאחר יומיים(30.12.2010) התקשרו אליי מחברת ניופאן לתיאום הגעת המוצר בתאריך 2.1.2011 בין השעות 11:00- 15:00
אשתי ביטלה לקוחות על מנת לקבל את המכונה בשעות שנקבעו אך המוצר לא הגיע וגם לא קיבלנו טלפון לא מהמוביל ולא מחברת ניופאן, בשעה 15:30 התקשרתי למוקד של ניופאן ואמרו לי שיטפלו בבעיה אך אף אחד לא חזר אליי, בשעה 18:15 צלצל אליי המוביל וביקש לספק את המוצר, הבהרתי לו שאם הוא לא חותם לי על שעת הגעת המוצר אני לא מוכן לקבל אותו, המוביל הסכים לחתום והוא סיפק את מכונת הכביסה בשעה 19:00 4 שעות לאחר טווח השעות שנקבע !!!
על פי חוק הגנת הצרכן(תיקון מס' 24) אחריות ושירות אחרי מכירה, על החברה לשאת בהוצאות של 600 ש"ח על אי עמידה בזמנים שנקבעו, למחרת בתאריך 3.1 פניתי לחברת ניופאן ונאמר לי שתוך 6 שעות יחזור אליי אחד המנהלים אך גם זה לא קרה(התקשרתי ב 9:30 בבוקר, וחזרו אליי למחרת ב 4.11 לאחר שהתקשרתי שוב בבוקר, בשעה 11:45) נאמר לי שניופאן לא תפצה אותי אלא חברת השליחויות ולא ב600 ש"ח. לאחר כשעה צילצלו אליי והציעו פיצוי בגובה 100 ש"ח אך לא הסכמתי.
לא ייתכן כי חברה לא עמדה בהתחיבויותיה והלקוח הפסיג יום עבודה שלם על מנת לקבלה בזמן ולאחר איחור של 4 שעות מעבר לזמן שנקבע לא ייפצו את הלקוח על ההפסד שנגרם לו, בייחוד לאחר שלא נוצר עימו קשר כל היום לא מהמוביל ולא מצד החברה.
אבקש שהחברה תישא בהוצאות הנקובות בחוק, שכן הלקוח הפסיד זמן עבודה יקר ! וכן עוגמת נפש.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי עפ"י חוק הגנת הצרכן פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 4/1/11 נמסר לו כי "חוק הטכנאים" אינו חל במקרה של הובלות, והוצע לו לקבל זיכוי כספי בסך של 100 ש"ח, אך לצערי הלקוח סירב לכך.
תגובה:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 4/1/11 נמסר לו כי "חוק הטכנאים" אינו חל במקרה של הובלות, והוצע לו לקבל זיכוי כספי בסך של 100 ש"ח, אך לצערי הלקוח סירב לכך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה