פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה פיילוט שנרכשה בסופרסל(הגיע הזמן שהסופר יקחו אחריות) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מקבל במכונה חוברת הסבר ללא הסברים על תוכניות הכביסה, וכשאני מתקשר לניופון שולחים אותי לחברה אחרת, ומה הם אומרים ניתן לך הסבר על כל תוכנית בטלפון, וזה לא מקובל, ישנם עוד בני משפחה ואין לי כל כוונה לפתוח כיתת לימוד על תוכניות כביסה, אני בתור צרכן אמור לקבל את ההסבר המנימאלי בחוברת, 1. ניופון דוחים אותי 2. הסופר מתנער ממני

ולכן יש בישראל בית משפט לתביעות קטנטנות.... שהחברות הגדולות שצוחקות עלינו לא אוהבות, תוך כמה ימים אם אני לא מקבל תשובה מספקת אבטל את המשך התשלומים , ובדיקת המשך הצעדים
עלבון סוג הנזק :
הסבר פשוט למכונה מזורגגת PILW852VS פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח נמסר לו שחוברת הוראות ההפעלה שברשותו, תורגמה כלשונה מחוברת הוראות ההפעלה הלועזית, ובהתאם לחוק הגנת הצרכן.
תגובה:
הוצע ללקוח כי נתאם איתו מועד לביקור טכנאי בביתו למתן הסברים נוספים על המוצר, אך הלקוח ביקש לקבל הסבר טלפוני. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה