פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמני אספקה של חברת ניופאן נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב בתאריך 17/12/2010 הצטרפתי לחברת HOT במבצע של הטריפל + טלויזית LCD 32". נאמר לי מחברת HOT שמרגע החיבור תוך 14 ימי עבודה אני אקבל שיחת טלפון מנציג חברת ניופאן.
ובאמת בתאריך 2/1/2011 קבלתי טלפון מנציגת ניופאן ובו נלקחו פרטיו של כרטיס האשראי שלי וחויבתי ב-119 ₪ עבור התקנה.
שאלתי את נציג החברה תוך כמה זמן אני אמור לקבל את המוצר ונאמר לי שעד 14 ימי עסקים מיום חיוב כרטיס האשראי. שאלתי מתי החיוב מתבצע ונאמר לי שלמחרת הכרטיס יחויב זאת אומרת בתאריך 3/1/2011.
חיכיתי מספר ימים ובתאריך 13/1/2011 שוחחתי שוב עם חברת ניופאןובקשתי לדעת אם ישנה התקדמות בעניין אספקת המוצר. הבנתי מנציג השירות שהכרטיס האשראי חויב ב-6/1/2011 ולא ב3/1/11 כמו שנאמר לי , (הטעייה ראשונה) , ומעכשיו יש לספור 14 ימיי עבודה עד אספקת המוצר.
ב- 16/1/11 שוחחתי שוב עם נציג החברה בכדי לדעת מה קורה ואם יש חדש לגבי האספקה, נאמר לי כי הכרטיס חוייב רק ב-9/1/11 (הטעייה שנייה) , ביקשתי לדבר עם שירות הלקוחות של החברה ודיברתי עם נציגה בשם שקד . בשיחה זו היא עדכנה אותי כי הטלוויזיה תגיע למרכז אספקה של חברה בשם ח.אשר אלקטרוניקה בב"ש ושאדבר איתם ביום 19/1/11. ובאמת שוחחתי עימם בתאריך הנ"ל ונאמר לי שיש להם את הפרטים שלי אך הטלוויזיה עדיין לא הגיעה.
ושוב , התקשרתי לחברת ניופאן שוחחתי עם נציג שירות ונאמר לי כי הטלוויזיה תגיע רק ב-20/1/11, חזרתי שוב בשיחת טלפון לחברת ח.אשר אלקטרוניקה ב- 20/1/11 ונאמר לי שהיום לא אמורות להגיע טלוויזיות. (הטעייה שלישית).
חברת הוט וחברת ניופאן חברו יחדיו במבצע זה. חברת ניופאן ואף חברת הוט היו אמורות להערך בהתאם ולהכין עצמן מבעוד מועד לאספקת המוצר (הרי לחייב הם חייבו ומה אם התמורה ?)
שוב פניתי לנציג ניופאן ונאמר לי כי קיימת בעיית אספקה של הטלוויזיות וזאת עקב בעיית שחרורן מהנמל. ברגע זה כבר ביקשתי לדבר עם מנהל בחברה מאחר והרגשתי כי יש חוסר שקיפות ותאום עימי. ובאמת מנהלת שירות בשם אתי חזרה אלי ואמרה לי כי קיימת בעיה של שביתה בנמל, דבר שהיא לא חידשה עבורי ויהיה עיכוב מתאריך 20/1/11 בעוד 14 יום נוספים .
ברצוני לציין כי השירות והאמינות הם מהגרועים ביותר שנתקלתי בהם. חברת ניופאן לא עומדת בהתחייבותה , ההסכם הוא לא חד צדדי אתם מחייבים אותי כספית ואני אמור לחכות עד???. התחייבתם כי אקבל טלוויזיה תוך 14 ימי עבודה מתאריך חיוב הכרטיס שבוצע ביום 9/1/11. אני אדם סבלני מאד אך אני מרגיש כי אתם מושכים אותי ואינכם כנים עמי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקש לקבל פיצוי על עוגמת הנפש (טלויוזיה יותר אכותית) פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח נמסר לו כי לאור השביתה בנמלי הים, חל עיכוב בהגעת המסכים ארצה.
תגובה:
המוצר סופק לבית הלקוח ביום 31/1/11. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה